Jaroslava Švajcrová

Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.

Jaroslava Švajcrová

Moje nákupy v MALL.cz a OBI : Sliby se slibují, blázni se radují!

Pokračování této ́Love Story ́ v článku z předchozího dne. Nenechte si ujít moji osobní zkušenost s nákupy v těchto obchodních gigantech; posuďte sami, za co inkasují v naší zemi svoje miliardy. Ať žije a vzkvétá obchod Mall. cz a Obi - Roztyly, Jižní Město. Máme jen to, co si zasloužíme.

15.8.2014 v 14:39 | Karma: 16,41 | Přečteno: 1809x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Švajcrová

Moje nákupy v Mall.cz : - Sliby se slibují, blázni se radují !

Ať žije internetový obchod Mall. cz. Ode dneška už jistě beze mne. Vaše zboží máme na skladě, můžete ho mít již zítra ! A také moje nové nákupní zkušenosti s OBI – Roztyly, Jižní Město. Nikdy zde nekupujte kuchyňskou linku na zakázku, byť by byla sebekrásnější !

14.8.2014 v 23:42 | Karma: 12,62 | Přečteno: 2676x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Švajcrová

Jak zůstat šťastným i v nefunkční rodině.

To, co prožívá moje sestra se svým synem, už nemá s normálním životem absolutně nic společného ! Posuďte sami. ́Vypni televizi, a jdi spát ! ́ řekl jí 27 letý syn. ́Já se dodívám, zajímá mě to ! ́ Odpověděla sestra. ́Já chci spát a dokud nebudeš ve své posteli, nemohu usnout ani já! ́A protože sestra se rozhodla tentokrát svému synovi neustoupit, rozpoutalo se peklo. Salva urážek a násilného chování. Sestra mi řekla, že z něj měla zase strach. Abyste rozuměli, bála se ho, myslela si, že jí ublíží.

9.8.2014 v 20:20 | Karma: 11,44 | Přečteno: 1074x | Diskuse| Ostatní

Jaroslava Švajcrová

Člověče, probuď se !

Můj nový článek k fascinujícímu tématu " Evoluce vědomí ". Svými postoji měníme svoji biologii. Nový vědecký článek, jež společně napsali pánové Deepak Chopra MD a Rudolph E. Tanzi, Ph.D. "Můžete proměnit svoji vlastní biologii ". Pro ty z Vás, kteří dokáží posoudit význam tohoto výzkumu a nemohou si článek přečíst v původním znění, jsem jej přeložila. http://www.chopra.com/ccl/you-can-transform-your-own-biology?utm_campaign=DYPP&utm_source=May%20Newsletter&utm_term=140510&utm_medium=email#sthash.qpLvWgs0.dpuf

12.5.2014 v 22:15 | Karma: 7,16 | Přečteno: 327x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Švajcrová

Události mého týdne

Právě jsem viděla naše "moudré" politiky ve zprávách na ČT 1; Upekla jsem sypaný koláč s tvarohem a jablky; Poslechla si pro mě významné video na youtube.cz od pana Vladimíra Savčenka; Přeložila jedno video své kamarádky(po té, co bylo zveřejněno na youtube) pro české zájemce s názvem " Akce 21.00 hod ", o pozorování tiché přítomnosti v nás; A s velkou radostí přijala dlouho očekávanou zprávu z Nadace Keshe Foundation.

10.4.2014 v 6:18 | Karma: 4,87 | Přečteno: 248x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Švajcrová

Jak působí kletba ?

Můžete si o mně pomyslet, že jsem pověrčivá, a proto nevzdělaná a nemusíte chápat, proč by se měl technik s vysokoškolským vzděláním zabývat takovou blbostí ! A vidíte, zabývám se tím ! Je to z těch důvodů, že mé facebookové stránky http://facebook.com/jaroslava.svajcrova (mají okolo 1.200 přátel - jsou nastaveny z několika důvodů jako veřejné) jsou díky jejich obsahu přitažlivé právě pro osoby v krizi. Proto se na mě poměrně často obracejí zejména rómští spoluobčané a prostřednictvím mého četu a žádají o radu.

19.3.2014 v 19:39 | Karma: 8,68 | Přečteno: 561x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Švajcrová

Moje nová kniha - e-book - propagace

Dnes jsem publikovala na odkazu www.bezvydavatele.cz svůj nový e-book s názvem " Pět fenoménů dneška " v oddílu Literatura faktu. Chcete-li na tuto knihu napsat svůj názor, můžete použít diskuzi a ostatním ji doporučit, nebo ji také odmítnout. Vždyť fenomén je fenomén. A o fenoménech se hovoří !

20.2.2014 v 21:44 | Karma: 0 | Přečteno: 28x | Diskuse| Ona

Jaroslava Švajcrová

Výzkum potvrzuje existenci kolektivní mysli lidstva.

Připravila jsem článek na téma, které mě stále zajímá : Výzkum „Skrytá tvář“ potvrzuje existenci naší kolektivní mysli. Noetika – nový vědecký obor, který se tímto poznaným jevem dále zabývá. Jistě si vzpomínáte na Fenomén sté opice, jak ho nazvali vědci, kteří 30 let sledovali chování populace Makaka červenolícího na jednom z Japonských ostrovů.

3.2.2014 v 16:57 | Karma: 15,78 | Přečteno: 1182x | Diskuse| Společnost