Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Moje nákupy v MALL.cz a OBI : Sliby se slibují, blázni se radují!

Pokračování této ´Love Story´ v článku z předchozího dne. Nenechte si ujít moji osobní zkušenost s nákupy v těchto obchodních gigantech; posuďte sami, za co inkasují v naší zemi svoje miliardy. Ať žije a vzkvétá obchod Mall. cz a Obi - Roztyly, Jižní Město. Máme jen to, co si zasloužíme.

 

Jak jsem napsala ve svém předchozím článku, kuchyně, kterou jsem mohla mít hned, protože je skladovou položkou OBI, mě tímto svým atributem zaujala a já ji proto koupila.

Termín : Hned znamená v OBI 6ti denní sdržení. Přesně tolik času potřebovali, než mi ji dodali. Na ten den jsem si vzala dovolenou. Montážní pracovník se dostavil v 9.30 hod, ačkoliv jsem žádala, aby přijel co nejdříve ráno a nemám problém vstávat v 6.00 hod. Bylo to na informačním středisku OBI odmítnuto, s tím, že nejdříve přijde mezi 9.00 – 9.30 hod. Když jsem se ho ptala, proč pracuje až od dopoledne, řekl mi, že kdyby to věděl, přišel by samozřejmě ráno.

Za hodinu moji původní kuchyňskou linku vynesl do auta.

Nová přijela ve 14.00 hod. Chystal se na ni čekat. Nabídla jsem mu, aby mezitím vyřízl v pracovní desce, kterou jsem si obstarala u jiného dodavatele prostřednictvím e-mailu otvory pro dřez a sporák. Vím, na jakém místě budou v kuchyni stát a jejich rozměry jsou typizované. Odmítl to s tím, že má k dispozici jen pilový list, nikoliv pilu. Podotýkám, že přijel automobilem.

Podivila jsem se tomu a zeptala se: A jak jste tedy chtěl dokončit instalaci kuchyňské linky ?

Odpověděl : ´Nevěděl jsem, že budu osazovat pracovní desku.´

S OBI bylo původně dohodnuto, že mi dodají desku, kterou jsem zaplatila zálohově v rámci původní kuchyně dne 17.7. Slíbil to technik kuchyňského studia několikrát, naposledy 8.8. , že ji přivezou spolu s novou kuchyní. Dne 11.8. večer mi volali z informačního střediska, že mi ji dodat nemohou, proto jsem ji objednala u firmy Kaplan. Současně mi oznámili, že nemohou dodat ani vestavěné spotřebiče Philips, které jsem u nich zálohově zaplatila dne 17.7. A na otázku kdy je tedy mohou dodat řekli, že za tři neděle. Po té jsem rozhodla také o jejich stornování. A ještě ten večer je objednala v internetovém obchodě Mall.cz. A vybrala jsem ty, kde bylo uvedeno, že mohou být dodány už zítra. Viz můj předchozí článek.

Dnes je 15.8. 2014. Vestavěné spotřebiče z Mallu dosud nepřišly. Na domovní chodbě vězí od včerejška můj původní sporák a čeká na odvoz za 399,- Kč doteď.

Dnes jsem hovořila se zákaznickou linkou Mallu a ptala se, jak je je to možné ?

Asi za 20 minut mi přišla SMS, že je přivezou zítra.

Objednávku, potvrzenou Mallem ze dne 11.8. 2014 jsem Vám zkopírovala v předchozím článku. Spokojila bych se bývala s dodáním dne 13.8., ale jejich zítra trvá již 4 dny !!!

 

Tedy zpět k OBI – Roztyly a jejich službám, ke kterým se v kupní smlouvě zavazáli.

Jejich montážní pracovník odešel, protože skládací dveře měl u mě v bytě osadit až zítra. Nepřijal můj návrh, že je osadí dnes a zítra dodělá tu kuchyň. Prý mají výšku 205 cm a stávající dveřní otvor má světlost 197 cm a musel by je zkracovat a to právě nemá čím, protože s tím na dnešek nepočítal.

 

Jak jsem již uvedla, kuchyň. skříně přivezli ve 14.00 hod a nebyl zde nikdo, kdo by je osadil. Promarněná dovolená zamrzí a proto jsem zavolala do OBI, abych je informovala. S odpovědí jsem spokojená nebyla, a proto jsem žádala k telefonu vedoucího.

 

Řekl mi, že ještě přijdou dva montážníci a neodejdou, dokud nebude kuchyně na svém novém místě.

V 17. 30 hod opravdu přijeli a v 18.00 hod chtěli odejít s tím, že přijdou zase zítra ve stejnou dobu. Už byli sbalení, když jsem se jich zeptala, kde je spodní skříňka 60 cm dlouhá, když jsem zaplatila 2 m kuchyň a navíc to, co bylo uvedeno jako příslušenství kuchyně pod zvláštní položkou : 60 cm skříňku pro vestavěný spotřebič. Další hodinu jsme zjišťovali, kam se poděla. Byla tam jen 100 cm skříňka a 40 cm skříňka. Když jsme obvolali dopravu OBI a Montáže OBI a promluvili si s řidičem, který kuchyň přivezl, zjistili jsme, že tam nebyla. Pak jednoho z montážních pracovníků napadlo, podívat se do katalogu a zjistili jsme, že ačkoliv je na faktuře zboží popsáno jako 2m kuchyně, myslí se tím 2 m skříněk horních a 1,40 skříněk spodních, protože uvažovali 2m kuchyni i s mým vlastním, volně postaveným sporákem.

Nábytek kuchyně tedy nebyl, jak jsem důvodně předpokládala 2, 60 m, ale i s dokoupenou skříní jen dva metry.

Také se tomu dívíte ?

Nedivím se Vám.

Bylo tedy dohodnuto, že následující den ještě dokoupím dvě spodní a dvě horní skříňky 40 cm, protože 60 cm nebyly v nabídce.

Ještě jsem znovu volala na informace a dohodla si ranní schůzku.

Dnes jsem přišla v 7.05 do OBI a vyřízení nového nákupu včetně objednávky dopravy trvalo 1 hod 15 minut. Současně mi vrátili zálohu 21.600,- Kč, protože ke splnění kupní smlouvy, jak jsem podrobně popsala, nedošlo. Po zásahu vedoucího pracovníka a rozhovoru pracovnice informačního střediska s centrálou montáží mi před ním potvrdili, že dva pracovníci přijdou dnes mezi 9.00 hod a 9.30 hod., jak bylo dne 8.8. objednáno spolu se zakoupením skládacích dveří.

Teď je 14.00 hod a není tu ani noha. Držím dovolenou naprosto zbytečně, stejně jako i včera.

V 10.30 hod jsem po svých zkušenostech nevydržela a znovu zavolala pana Procházku.

Situace však zůstala beze změny.

 

Pokračování této ´Love Story´ bude následovat v příštím článku.

 

Autor: Jaroslava Švajcrová | pátek 15.8.2014 14:39 | karma článku: 16,41 | přečteno: 1809x
  • Další články autora

Jaroslava Švajcrová

Jak získá mladý člověk nejsnáze svůj byt.

Prostřednictvím stavebních bytových družstev, doporučuji raději nové objekty (téměř nepodstatný příspěvek do fondu oprav) anebo lidových bytových družstev (stavby cihlové z 50. let).V našem obvodu Prahy má obecní úřad také nové

3.3.2018 v 14:46 | Karma: 11,69 | Přečteno: 571x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Přijímám pozvánky ke své přednášce

Ke své knize „Pět fenoménů dneška“ rozhodla jsem se přednášet. Můžete pozvat své hosty a zajistit sál, či síň, nebo jen učebnu. Potřebuji jen stůl, židli a mikrofon. http://www.bezvydavatele.cz/book.php?Id=530

27.2.2018 v 13:33 | Karma: 6,14 | Přečteno: 128x | Diskuse| Pozvánky, akce

Jaroslava Švajcrová

Ohromující síla mysli

Milý příteli, před Vaší přednáškou, chtěla bych pronést jako Vaše žákyně pár slov. Představuji si je asi takto, vyslovuji své uznání.

27.2.2018 v 9:55 | Karma: 6,52 | Přečteno: 245x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Czexit? Mám skvělý nápad.

Už jste četli poslední článek paní Šichtařové? Czexit? https://sichtarova.blog.idnes.cz/ Mám nápad. Co kdybychom zůstali členy EU za této alespoň jediné podmínky?

18.2.2018 v 21:15 | Karma: 20,88 | Přečteno: 1023x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Hojnost je tu pro každého.

Dokážu vám to, vážený čtenáři. Jak jsem potkala horníka na opeře? Dvanáct let pracoval na Ostravsko-Karvinském revíru se sbíječkou. Když byl mým známým pozván do opery, odmítl to slovy: Co bych tam dělal? Jsem skoro hluchý, nemám.

7.10.2016 v 15:16 | Karma: 11,73 | Přečteno: 361x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno  17:40

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Británie uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, oznámil premiér

23. dubna 2024  16:56,  aktualizováno  17:29

Britská vláda uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, uvedl v úterý britský premiér Rishi Sunak...

Herečky ze Zlaté labutě vydražily rekvizity ze seriálu pro děti z dětských domovů

23. dubna 2024

Seriál Zlatá labuť se blíží do finále, a proto TV Nova uspořádala v sobotu charitativní akci v Art...

Hrozí nový Černobyl. Centrum Střední Asie mohou zamořit radioaktivní kaly

23. dubna 2024  16:52

Nestabilní odkaliště vzniklá v Kyrgyzstánu po těžbě uranové rudy v dobách Sovětského svazu hrozí...

  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.