Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vaše Srdce

Jedinou realitou Vašeho života je srdce. Srdcem se musíme řídit, abychom si neubližovali. Představím Vám 1,5 minutové video probuzeného člověka. Odpovídá jím na mou hlavní otázku :

Proč se jednomu člověku rozhodnu pomoci ? Proč jiného beze studu odmítnu ?

Chtěla bych Vás seznámit s Bhagavanem. Právě v tomto videu hovoří o tom, jak důležité je následovat své srdce.

 

 

Říká v něm totiž, že jedinou realitou nevědomého člověka je srdce. Srdce je přímou komunikací s bohem.

Nepoužívej svoji mysl, to je rozhodnutí nevědomého člověka, ale řiď se svým srdcem. Vyjadřuje totiž přání boha, tedy vyšší, námi dosud nepoznané, reality.

Opravdu, poslechněte si ho !

(Srdce k nám hovoří prostřednictvím našich pocitů. Pocity jsou rozhovorem, jež s námi vede naše srdce.)

Doslova se zde říká: ''Co říká srdce, to jediné je pravda !'' Vaše pravda. Co říká srdce, je už dokonalé.

Ve 27. vteřině pan Bhagavan říká, a má naprostou pravdu, že nemůžeme porozumět rozhodnutí svého srdce a jeho vedení. Častokrát mě to trápilo a stále jsem se v duchu ptala, proč jsem to udělala? V rozporu se svou myslí ! Odpověď žádná nepřicházela.

To však neznamená, že jsem si nebyla jistá správností svého činu, o němž srdce rozhodlo.

Jsem šťastná, že jsem zde našla vysvětlení svého chování. A proto neváhám Vám tato slova zprostředkovat.

V 1:00 minutě videa Bhagavan totiž říká: Tvé srdce je bohem v Tobě.

Já jsem vždy cítila, že já a bůh máme společné svědomí. Ale nechápala jsem své srdce v celé jeho kráse a komplexnosti.

Poslechem tohoto videa jsem pochopila mnohé; to srdce v nás je projevený bůh, nejvyšší inteligence, to s námi právě teď hovoří !

Není to dokonalé ?

Je to úžasné !

Svým pocitům přeci rozumíme snadno a v každém okamžiku svého života máme proto vyšší vedení v sobě.

Kdo to poznal, již nikdy není sám. Kdo to poznal, nemůže být nadále bezmocným člověkem. Je bohem na zemi, protože jedná jako sám Bůh.

To znamená, naslouchat svému srdci a následuješ boží vůli !

V 1: 20 minutě videa pan Bhagavan dále říká: Osvícený člověk následuje své srdce. A vysvětluje, proč je svět v ''kaši'' !

Ano, duchovní člověk- 'osvícený' - je spojen se svým vyšším já - duchem- prostřednictvím svého srdce. Proto žije tak čistě, lehce, šťastně, a proto je tak milovaný, obdivovaný, pomáhající a vyhledávaný. A je také současně velmi výkonný. Často jsem se v duchu ptala, proč je tento člověk tak pracovitý,ve všem tak účastný. Co má, co já nemám, že může nepřetržitě a intenzivně pracovat ?

Už chápu, má srdce. Má své srdce otevřené. Poslouchá své srdce, proto je radostný a proto má vždy dostatek energie pro všechny své úkoly.

Jak přirozené je stát se duchovním člověkem ! Není nic snazšího !

 

 

 

 

 

Autor: Jaroslava Švajcrová | středa 22.7.2015 12:35 | karma článku: 5,79 | přečteno: 269x
  • Další články autora

Jaroslava Švajcrová

Jak získá mladý člověk nejsnáze svůj byt.

Prostřednictvím stavebních bytových družstev, doporučuji raději nové objekty (téměř nepodstatný příspěvek do fondu oprav) anebo lidových bytových družstev (stavby cihlové z 50. let).V našem obvodu Prahy má obecní úřad také nové

3.3.2018 v 14:46 | Karma: 11,69 | Přečteno: 571x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Přijímám pozvánky ke své přednášce

Ke své knize „Pět fenoménů dneška“ rozhodla jsem se přednášet. Můžete pozvat své hosty a zajistit sál, či síň, nebo jen učebnu. Potřebuji jen stůl, židli a mikrofon. http://www.bezvydavatele.cz/book.php?Id=530

27.2.2018 v 13:33 | Karma: 6,15 | Přečteno: 129x | Diskuse| Pozvánky, akce

Jaroslava Švajcrová

Ohromující síla mysli

Milý příteli, před Vaší přednáškou, chtěla bych pronést jako Vaše žákyně pár slov. Představuji si je asi takto, vyslovuji své uznání.

27.2.2018 v 9:55 | Karma: 6,52 | Přečteno: 245x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Czexit? Mám skvělý nápad.

Už jste četli poslední článek paní Šichtařové? Czexit? https://sichtarova.blog.idnes.cz/ Mám nápad. Co kdybychom zůstali členy EU za této alespoň jediné podmínky?

18.2.2018 v 21:15 | Karma: 20,88 | Přečteno: 1023x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Hojnost je tu pro každého.

Dokážu vám to, vážený čtenáři. Jak jsem potkala horníka na opeře? Dvanáct let pracoval na Ostravsko-Karvinském revíru se sbíječkou. Když byl mým známým pozván do opery, odmítl to slovy: Co bych tam dělal? Jsem skoro hluchý, nemám.

7.10.2016 v 15:16 | Karma: 11,73 | Přečteno: 361x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Pád zhýralého náměstka otřásl Moskvou. Pod Šojguem se houpe židle

25. dubna 2024

Premium Ruskou politickou scénu rozvířil největší korupční skandál od začátku války. Zatčení náměstka...

Trvalo to měsíc. Baltimore otevřel kanál pro lodě uvězněné po zřícení mostu

25. dubna 2024  19:34

Měsíc po zřícení přístavního mostu proplula nově otevřeným plavebním kanálem v Baltimoru první loď....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.