Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vyspělá společnost.

V jednom kratičkém vhledu jsem vstoupila na planetu lásky. Viděla jsem, jak se lidé procházejí širokými třídami a náměstími. Když jsem se zeptala, co to je za město a proč jsem tady, měla jsem právo prožít, kým jsou,

 a tedy co cítí. A prožila jsem na méně než desetinu sekundy stav jejich kolektivního vědomí. 

Z tohoto vhledu jsem vylítla tak rychle jen proto, že pocit, který jsem vnímala, jsem nemohla vydržet. Byl to vjem lásky. Byl tak silný, že nebylo možné ho déle vnímat než jen po zlomeček sekundy. Pochopila jsem, že ten pocit ve mně znamená prožitek lásky.

'Vyspělé společnosti mají zcela odlišný pohled na věci a dělají všechno z perspektivy duše. Takže politika se nedělá jako tady na zemi. Jejich rozhodnutí jsou založena na kontaktu s duší a tedy pohledem vyšší perspektivy. Proto nepotřebují velkou infrastrukturu na podporu rozhodování. Rozhodují se lehce. Každý cítí, zná a chápe pravdu a účel. A proto každý provede tu část záměru, se kterou se ztotožňuje. Takže nemají takové politické postupy jako my '. . .řekl Cobra.

Jak chápe svět člověk s vyšším poznáním, tedy otevřeným vědomím ?

- co jsem ? : existencí, tedy stavem bytí

- čím jsem ? : jedním ze 7 miliard inteligentních a tvořivých vědomí na této planetě, které vnímá svět individuálně, (ačkoliv je současně také součástí kolektivního vědomí planety, protože ve mně je vše, co existuje), tedy všechny zkušenosti veškerých mých předků, které po věky svým životem toto pole vědomí vytvářeli přede mnou (ačkoliv čas neexistuje, protože vše se odehrává v tomto okamžiku) a jen naše fyzické uspořádání nás nutí vnímat čas lineárně.

- kdo jsem ? : tvůrcem všeho, co prožívám

- odkud si všechno uvědomuji, odkud to pozoruji ? - není takové místo, protože pozorovatel a pozorovaný jsou jedním. Mohu říci, že ze svého středu. Já jsem jediný střed, který existuje. Vědomí je nelokální. Nelokalita znamená, že neexistuje prostor. Vše je ve skutečnosti spojeno v jednom jediném bodě, jenž je ničím. Je jediným inteligentním a tvořivým vědomím, kde se vše odehrává v jediném okamžiku,

v čem se to odehrává ? : vše je tedy ve mně

intenzivní prožitek a poznání : 'já jsem vším' a současně 'všechno ve mně', a také 'já jsem všechno, co je'.

Svým záměrem si tvoříme svůj svět.

Sněním tvoříme svůj sen, svoji vizi, vědomí sní svůj osobní sen v individuálním těle, tak se v našem světě jeví projevené a poznané (uvědoměné) vědomí.

Neexistuje oddělenost.

Interpretací smyslů vnímáme tento sen jako hmotu, čas a prostor.

To jsou moje odpovědi na otázky, jež si měl zodpovědět pan M. Vojáček svým prožitkem ve tmě. Byly mu položeny prostřednictvím jeho vymístěného vědomí z pole praktikujícího mystika, dnes již nežijícího EduardaTomáška. Naše poznání absolutna, tedy jednoty, je téměř totožné. Můžete se sami přesvědčit v tomto videu : 'Můj pobyt ve tmě' -  https://www.youtube.com/watch?v=cfjb_TffNYE&feature=share    

(Silně nedoporučuji jít do tmy nepřipraven, protože by to končilo Vaším psychotickým stavem - tedy pobytem na psychiatrii. I dlouhodobým pobytem. Násilné vstoupení do stavu vědomí zcela naruší integritu osobnosti, kterou jsme. Beztrestně může své vědomí poznat jen světec, či mudrc.)

Jeden příklad za všechny. Cituji  pana Mirka Vojáčka z jeho pobytu ve tmě :

' 4. den :

Objevují se světla. Strop svítí, stěna je osvětlená. Na srdci, v krku a mezi očima září světlo.

Podivné světy se promítají na stěnu přede mnou.

Vědomí generuje 3D krajinu, kterou vnímám jako svoji realitu. Jako realitu svého života. '

 

Autor: Jaroslava Švajcrová | sobota 23.5.2015 13:52 | karma článku: 8,86 | přečteno: 756x
  • Další články autora

Jaroslava Švajcrová

Jak získá mladý člověk nejsnáze svůj byt.

Prostřednictvím stavebních bytových družstev, doporučuji raději nové objekty (téměř nepodstatný příspěvek do fondu oprav) anebo lidových bytových družstev (stavby cihlové z 50. let).V našem obvodu Prahy má obecní úřad také nové

3.3.2018 v 14:46 | Karma: 11,69 | Přečteno: 571x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Přijímám pozvánky ke své přednášce

Ke své knize „Pět fenoménů dneška“ rozhodla jsem se přednášet. Můžete pozvat své hosty a zajistit sál, či síň, nebo jen učebnu. Potřebuji jen stůl, židli a mikrofon. http://www.bezvydavatele.cz/book.php?Id=530

27.2.2018 v 13:33 | Karma: 6,15 | Přečteno: 129x | Diskuse| Pozvánky, akce

Jaroslava Švajcrová

Ohromující síla mysli

Milý příteli, před Vaší přednáškou, chtěla bych pronést jako Vaše žákyně pár slov. Představuji si je asi takto, vyslovuji své uznání.

27.2.2018 v 9:55 | Karma: 6,52 | Přečteno: 245x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Czexit? Mám skvělý nápad.

Už jste četli poslední článek paní Šichtařové? Czexit? https://sichtarova.blog.idnes.cz/ Mám nápad. Co kdybychom zůstali členy EU za této alespoň jediné podmínky?

18.2.2018 v 21:15 | Karma: 20,88 | Přečteno: 1023x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Hojnost je tu pro každého.

Dokážu vám to, vážený čtenáři. Jak jsem potkala horníka na opeře? Dvanáct let pracoval na Ostravsko-Karvinském revíru se sbíječkou. Když byl mým známým pozván do opery, odmítl to slovy: Co bych tam dělal? Jsem skoro hluchý, nemám.

7.10.2016 v 15:16 | Karma: 11,73 | Přečteno: 361x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Nepříjemné svědectví. Bulvární boss popsal, jak Trumpovi pomohl s kampaní

23. dubna 2024  21:21

Bývalý vydavatel bulvárního listu National Enquirer v úterý u newyorského soudu popsal porotě, jak...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.