Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pan Josef Tomaštík.

size="9pt"Dnes jsem potkala tohoto muže. Jmenuje se Josef Tomaštík, je bezdomovcem. Po amputaci nohy mu byl vyměřen důchod 6.000,- Kč. Žije dnes v Armádě Spásy na Maninách. Tento muž seděl na schodech do stanice metra Mu

size="9pt"Prošla jsem podél něj bez pov size="9pt"šimnutí. Když jsem jeho situaci pochopila,uvědomila jsem si : size="9pt" ''Dáš mu 100,- Kč, vždyť má nataženou ruku k přijímání !'' Vrátila jsem se zpět a podala mu stokorunu. Usmál se na mě a vděčně ji přijal milým, teplým, lidským úsměvem.

size="9pt"To mě povzbudilo a zeptala jsem se ho, jak se jmenuje. Byl téměř hluchý, ale zakrátko pochopil, a řekl : ''Tomaštík Josef ''. Pak s malou omluvou dodal,'' já mám jen 6.000,- Kč důchod.''

size="9pt"Zaradovala jsem se, připadalo mi to dostatečné. Až pak mi to došlo.

size="9pt"''No jo, ale kde jsou jeho peníze, když zaplatí nájem za byt?''

size="9pt"Požádala jsem pana Jozefa Tomaštíka o to, zda si mohu pořídit jeho fotografii, že ji na svém blogu zveřejním, abychom se spolu mohli zamyslet nad tím, kdo mu jeho nájem zaplatí.

size="9pt"Kdo mu jeho nájem zaplatí ?

size="9pt"Zeptala jsem se ho: 'Kde bydlíte, pane Josefe?'

 

size="9pt"Dlouho neodpovídal.

size="9pt"Po několikerém dotazování jsem se dozvěděla, že bydlí v Armádě Spásy na Maninách v Praze.

size="9pt"V souvislosti s mým zapojením se do síťového marketingu Give Back Network size="9pt" mě napadlo, že mu pomohu také tímto způsobem. Tato síť byla založena na pomoc potřebným. Věřím tomu, že měsíční částka 600,- Kč , kterou jsem se rozhodla platit , opravdu pomůže. Pan Adrian Kolek ve svém video kurzu na stránkách www.givebacknetwork.com  nás ve škole síťového marketingu, kam jsem se nedávno přihlásila, učí pochopit, že zbožím se může stát nejenom Amway, ale i Hugs  (Objetí).

Moje pravidelná platba,  celá, bez jediného odpočtu připadne potřebným a za několik let se zhodnotí  díky 2000,-Kč, které jsem za video kurz pana Adriana zaplatila.  Vždyť kdo z nás by nechtěl pomoci nemocnému chlapci, či dívence  a dalším potřebným?

size="9pt"Komu každý měsíc pomohu, o tom rozhodnu sama. 

size="9pt"Uvádím Hugs Foundation stránky na internetu   size="9pt"https://hugs.foundation/#/how-we-work

size="9pt"Jsou zde dojímavé příběhy nádherných lidí, kteří věří, že mají právo na šťastnější život, bez nemocí a chudoby.

My, Češi, jsme proslulí tím, že pomáháme, kde třeba. Proto byla akce spuštěna jako první v České republice  také prostřednictvím Give Back Network . Dnes je do Hugs Foundation zapojeno 7 zemí. A až do dnešního dne přispělo nadaci 800 občanů. Celkem bylo přijato 10.917 Euro a Nadačním fondem Hugs věnováno 1.242 Eur potřebným a prostřednictvím Hugs Club ještě těch dalších 9.675 Eur.

Síť časem vzroste o další přispěvatele a bude stále narůstat. Každému zúčastněnému byla totiž přislíbena na konci měsíce odměna ve výši 2 dolarů na bankovní účet, a to za každého následného člena, který do Hugs komunity vstoupí prostřednictvím sítě Give Back Network.. 

size="9pt"Protože jsem na začátku letošního roku slyšela pana Deepaka Chopru na ČT 24  mluvit o tom, že dnes již nikdo nemusí být bez práce, protože existuje internetové podnikání, nebála jsem se zúčastnit. Asi před rokem mi kamarád poslal audio book 'Bohatý táta, chudý táta', kde jsou poutavým způsobem popsány zásady zdravého myšlení podnikatele Roberta Kyiosakiho, veřejně známé osobnosti, a to jím samotným.

size="9pt"https://www.youtube.com/watch?v=Kw8dc5Ycx5A

size="9pt"Přestala jsem se svou představou o penězích na internetu jen koketovat a začala se jí vážně zabývat..

size="9pt"Svou  další audio-knihou  ''The Business of The 21st Century'' (Obchod pro 21. století)  size="9pt"se Robert Kiyosaki podělí o zkušenosti se síťovým marketinkem, kde doslova říká  v 10. minutě své audio-knihy  o svém příteli, který mu ukázal, čeho lze tímto druhem podnikání dosáhnout.  ' Můj přítel je bohatý, bohatý, bohatý chlapík. A síťový marketing je budoucností osvíceného člověka, jak jsem poznal '':

size="9pt"https://www.youtube.com/watch?v=Kw8dc5Ycx5A

size="9pt"Náš pan Jozef se také snad dočká pomoci. Jeho příběh jsem dnes poslala nadaci Hugs Foundation  e-mailem na adresu foundation@hugs.foundation ke zveřejnění v   size="10pt"komunitě Hugs Club a snad se staneme i jedním z mnoha příběhů internetové sítě Hugs Foundation.

size="9pt" Jak doufám, bude zařazen také do internetové ''Armády Spásy''.

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Jaroslava Švajcrová | úterý 7.7.2015 18:27 | karma článku: 5,94 | přečteno: 319x
  • Další články autora

Jaroslava Švajcrová

Jak získá mladý člověk nejsnáze svůj byt.

Prostřednictvím stavebních bytových družstev, doporučuji raději nové objekty (téměř nepodstatný příspěvek do fondu oprav) anebo lidových bytových družstev (stavby cihlové z 50. let).V našem obvodu Prahy má obecní úřad také nové

3.3.2018 v 14:46 | Karma: 11,69 | Přečteno: 571x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Přijímám pozvánky ke své přednášce

Ke své knize „Pět fenoménů dneška“ rozhodla jsem se přednášet. Můžete pozvat své hosty a zajistit sál, či síň, nebo jen učebnu. Potřebuji jen stůl, židli a mikrofon. http://www.bezvydavatele.cz/book.php?Id=530

27.2.2018 v 13:33 | Karma: 6,15 | Přečteno: 129x | Diskuse| Pozvánky, akce

Jaroslava Švajcrová

Ohromující síla mysli

Milý příteli, před Vaší přednáškou, chtěla bych pronést jako Vaše žákyně pár slov. Představuji si je asi takto, vyslovuji své uznání.

27.2.2018 v 9:55 | Karma: 6,52 | Přečteno: 245x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Czexit? Mám skvělý nápad.

Už jste četli poslední článek paní Šichtařové? Czexit? https://sichtarova.blog.idnes.cz/ Mám nápad. Co kdybychom zůstali členy EU za této alespoň jediné podmínky?

18.2.2018 v 21:15 | Karma: 20,88 | Přečteno: 1023x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Hojnost je tu pro každého.

Dokážu vám to, vážený čtenáři. Jak jsem potkala horníka na opeře? Dvanáct let pracoval na Ostravsko-Karvinském revíru se sbíječkou. Když byl mým známým pozván do opery, odmítl to slovy: Co bych tam dělal? Jsem skoro hluchý, nemám.

7.10.2016 v 15:16 | Karma: 11,73 | Přečteno: 361x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.