Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Další z plejády informačně osvícených lidí. Je to vlastně o určitém procesu jež zažívá dnešní populace lidí, která má možnost se "osvobodit" skrz informace od společenského řádu, ale zatím otvírá cestu ke své duševní identitě ... . 

Je to jen citové shromažďování informací, než snaha skrz ně oddělovat zrno od plev. 

Je to tzv. mateřské duchovno :-).

0 0
možnosti

To počasí venku mě taky dost štve. Vánoce na blátě, mlha, inverze, občas déšť nebo mrholení, prostě k zbláznění. Přesto doporučuji procházku přírodou a čím delší, tím lépe, mozkové buňky se krásně okysličí a člověk bude zase fit. Dejte na mou radu, je vyzkoušená;-D!!

1 0
možnosti
Foto

Tak nevím. 

Pokud to opakování textu mělo pomoci každému, i tomu poslednímu, k pochopení textu, tak musím s politováním oznámit, že u mne to nezabralo. :-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.