Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PF

Myslím, že přesně tomuto se říká evoluce. Já si kolikrát představuji, kolik lidských sběračů plodů muselo zemřít, než si uvědomili, že rulík zlomocný není dobré zaměňovat s borůvkami. Ti předchůdci lidí si to také asi neřekli, prostě to tak nějak vyplynulo z těch ztrát na životech.R^R^

0 0
možnosti
Foto

Je to síce milá historka, ale nie je pravdivá. Aspoň tá časť o spontánnom prenose vlastnosti v správaní sa priestorom bez kontaktu pravdivá nie je. Naozaj bolo pár opíc, ktoré si umývali zemiaky. Začala to jedna opica a čoskoro sa k nej pridali ďalšie. Ale ani po šiestich rokoch nevideli všetky opice žiadny úžitok v omývaní svojich zemiakov v mori. A tak si Lyall časť o záhadnom prenose vymyslel. Tvrdenie, že opice na iných ostrovoch pozdvihli svoje vedomie na vysokú úroveň kultu umývania zemiakov, bola lož. Viz:http://www.skepdic.com/slovnik/index_files/Fenomen100opice.htm

2 0
možnosti
MI

Prý tohle kdysi dávno a dávno uměli i lidé; ale to bylo ještě mnohem dříve předtím než jsme poklesli na úroveň kde jsme posledních pár set let. A samozřejmě karma.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.