Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kazdy ma pravo vyjadrit svyj nazor a rikat si co chci, pokud tim druheho neposkozuji. Polske tabory jsou jednou, bohuzel, v Polsku, takze s tim nikdo nic neudela. Kdo je postavil ci provozoval vsichni vi, ale lokalizovany jsou proste v Polsku. Za toto nekoho stihat je neakceptovatelne poruseni svobody.

0 0
možnosti

Povazuji to za zrudnost....chtit nekoho poslat do vezeni za nepresnost. Bezne take mluvime o napr.  ceskych automobilkach a pritom ceska neni ani jedna

0 0
možnosti
Foto

Těmto nechápavým bych chtěla říci asi tolik : Představte si pánové, že Vás Váš nejlepší přítel označí v kolektivu všech Vašich přátel za podvodníka.

Divné přirovnání. Dobrý přítel si podezření z podvodu nejdříve vyřídí s vámi.

0 0
možnosti
Foto

Slova jsou jen slova a vyjadřují něčí myšlenky.  Nechápu proč bychom měli někoho šikanovat za vyslovení své myšlenky i kdyby byla sebezrůdnější.  Jen si o takovém člověku udělám svůj úsudek a třeba se mu pokusím oponovat nějakými argumenty.  Svoboda slova musí být absolutní.

0 0
možnosti
Foto

Slovem se dá taky slušně zranit:) Ale to jen tak na okraj:)

0 0
možnosti
Foto

Já nevím jak to s těmi íčky je. Ale už si proboha nějaké zařiďte, tohle podle mně není ani vstup do diskuze, ani článek na blog:) A nic si ze mne nedělejte, jsem hubatá od přírody:)

0 0
možnosti
Foto

Jen mi přijde jednodušší a efektivnější 180x kliknout někam (pokud je to podmínkou), než se realizovat takto:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.