Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Je to spíš vyprávění než povídka, máte tam tuším jen dvakrát přímou řeč, povídka by přeci jen měla být ukecanější. Děj vlastně pražádný a končí to nějak divně useknutě. Odstavce je dobré odsadit enterem, text je pak čitelnější. Taky pozor na shodu přísudku s kamarádem podmětem: Zde: "Když jsme byli mladé..."

0 0
možnosti
Foto

Vždyť to není celá povídka, to je jen úvod k ní. Příště tam bude více rozhovorů, ale já myslím, že je akční, až dost. Fakt jste ji četl celou ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.