Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nakupuju v mallu co ho "otevřeli", nestalo se mi, že by zboží co má být skladem nebylo, ale pochopím, že pokud jde o výprodej a slevy, tak se může stát to, co vám.

Že jste objednala řemeslníka, ještě ne vám přišel mail o vyskladnění je vaše chyba. 

Pokud vás to, že zboží není ihned popudilo, stačí vzít telefon a podle čísla objednávky ji stornovat. Stejně tak jste mohla reagovat na jejich omluvy - telefonem nebo samostatným mailem. Ale protože znám vaše některé předešlé blogy, je mi jasné, že chyba není jen na jedné straně :-/

0 0
možnosti
Foto

Nejlépe se na Netu nakupovalo tak ještě před deseti lety ...dnes to chce hodně s rozmyslem a zamyslet se nad tím, zda je opravdu k nákupu v hodný takový shop, který má nepřehlédnutelnou a agresivní reklamu úplně všude a co mne ta jeho reklama bude stát... a nejde ofc jen o v článku zmiňovaný nebo ten se zeleným skřetem co rozdává sto tabletů týdně...

Na druhou stranu je také dobré se vyhnout shopu, o kterém se nedá skoro nic zjistit :)

0 0
možnosti

Je takových možností, jak porovnat ceny a srovnat si shopy podle recenzí zákazníků, že je nakupovaní na netu čím dál pohodlnější, bezpečné a rychlé. 

A možnost vrátit zboží do dvou týdnů bez udání důvodu je třešinka na dortu ;-)

1 0
možnosti

Nakupovala jsem v MALL několikrát a jsem s nimi spokojená. Zboží dodali rychle, nepoškozené, funkční. Ale možná jsem jen měla vždycky štěstí, nevím.;-)

1 0
možnosti

Jen takový detail.

Objednat si zboží v internetovém obchodu, které potřebuje pro instalaci řemeslníka a toho řemeslníka objednat na slíbený den dodání , to udělá jen člověk, který nikdy nic neorganizoval.

Jinak souhlas s článkem. Internetové obchody rostou jak houby po dešti, zdánlivě na založení takového obchodu člověk nepotřebuje nic jiného než počítač s připojením na internet. A podle toho bývá taky na těchto internetových obchodech stanovována i cena.

Solidní a zavedené velké internetové obchody, jako je Mall, které mají logicky vyšší provozní náklady, musí osekávat cenu anebo hrotit své služby až na nereálnou úroveň, mají li takovým internetovým "obchůdkům" konkurovat.

Kromě toho si myslím, že kdo schvaloval příchod Amazonu na náš trh a výstavbu jeho skladů ve střední Evropě, by neměl vůbec mít právo si takhle stěžovat. Protože až se tady Amazon zavede, budou muset jít ostatní internetové obchody s cenou a službami ještě mnohem víc "na krev" než to dělají dosud.

2 0
možnosti

3x jsem nakoupil v MALLu a ani jednou jsem nebyl s výrobkem spokojen. Vždy se objevily závady, které se sice nedaly reklamovat, ale přesto výrobek znehodnotily.

0 0
možnosti
Foto

Tuto tendenci, bohužel, můžete v poslední době nenápadně zaregistrovat téměř všude. Naslibovat, oškubat zákazníka šuntem a ještě ho podrazit. Stává se z toho trend krizové ekonomiky, která tiše a plíživě nastává konečně i u nás.

Jen naši politici - a je jedno, ze které strany spektra - se tváří, že je vše v pořádku.

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS