Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přítel mě vyzval, abych zveřejnila také jméno prodejny Mallu, u které jsem zboží objednala. Myslela jsem si, že je v Česku jen jeden Mall; nevšimla jsem si žádné adresy. Na dodacím listu z 11.8. 2014 je však uvedena adresa Prahy 7- Holešovice, Dělnická ulice. Nevím proč, ale když odstraním z názvu tohoto internetového obchodu ono nečeské dvojité el, vybaví se mi někdo nemocný nebo špatný (pravděpodobně z francouzštiny).

0 1
možnosti

Zajímavá diskuse ... :-)

4 0
možnosti

P72e46t41r 50U64h54e24r

16. 8. 2014 21:07

Paní si umí celkem slušně pokecat sama se sebou :-)

3 0
možnosti
Foto

Samozřejmě, přátelé, i dopravu spotřebičů z Mallu bych si mohla zaplatit. Vím, že Vy byste to už druhý den udělali, a řekli jim, že ji opravdu nechcete zadarmo. A na jejich nabídku  o dovozu zboží nad 1.000,- Kč zdarma, byste rezignovali, ale právě proto to u nás tak vypadá. Mí drazí předkové se mnou souhlasí. Slovo a nejen muže, slovo, to býval kdysi zákon. A já si přeji, aby se tento stav v naší zemi obnovil. Jinak zůstanou naše duše pokřivené a naše zdraví omezené.:-(

0 1
možnosti
Foto

Samozřejmě,  že jednodušší bude si vše prostřednictvím webů např. e-poptávka, či podobných - fungují velmi dobře - zajistit montáže i dopravu sama. Ale já už jsem taková. Smlouva je smlouva. Ztratila jsem tím tolik svého času, že to opravdu nestálo za to. Ale mám zavřít oči a tvářit se, že je vše v pořádku a že tak to má v mé zemi být ? To nemohu !

Neměli bychom se s takovými nekalými praktikami smiřovat. A navíc, kdykoliv jednáte s informačním střediskem Obi, ať už osobně, či telefonicky, máte najednou pocit, že jste jakýsi nedůležitý a nezajímavý červ, který jen otravuje a vznáší naprosto směšné požadavky, kterými se nehodlají zabývat. Zaplať a pak se dozvíš, jaké služby a v jakém termínu ve skutečnosti poskytujeme. Jo, sliby jsou jen sliby. Jen moje pocity s tím jejich postojem jaksi nesouhlasí.

asi před minutou · To se mi líbí

0 1
možnosti
Foto

Ptáte se, už několik málo minut pozveřejnění článku, proč na mě montáže Obi tak zanevřeli.

Stalo se to po telefonickém rozhovorus pracovníkem dispečinku dopoledne, v den zahájení montáže.

Popsala jsem krátce situaci a dispečerodpověděl : ´Já Vaši stížnost vítám!´

Na to jsem opáčila, že v takovémpřípadě pravděpodobně nebude mužem na správném místě.

:-(:-(

0 1
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.