Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O autorovi: "...Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže."

8-o Pane Bože na nebesích! ;-D

5 0
možnosti

J18a94r67a 15R78a67n17k

4. 9. 2014 17:48

Tohle nici mladez?Rv

1 0
možnosti

Pokud to bylo v církevní škole, nevadí mně, že nevím co kardinál Duka řekl. Pokud to bylo ve státní, neměl tam co dělat.

1 0
možnosti

Pořád říkám, že když člověk chce napsat blog, tak by si před psaním měl ty skleničky vína odpustit.

6 0
možnosti

tohle nebyly sklenicky, spise cele lahve ....

7 0
možnosti

Není mi jasné,proč bych měl dítěti vysvětlovat,že je špatné ,něco se domnívat.

No celkově to byl tak trochu grafomanský,kriploidní elaborát ... To jsem zase věnoval 2 minuty svého života pěkné hovadině ...

6 0
možnosti

obdivuji Vas, ze jste to vydrzel cist az do konce :)

4 0
možnosti

Teď mi to došlo!!!! Letos je velká úroda hub!!!!!! Pozor, sbírat jen ty co známe, může to skončit daleko hůře!!!!!!!!

6 0
možnosti

Ano, je to takové to klasické rozdělení, že jedni se při rozhodování řídí spíše fakty, druzí spíše pocity.

Znám pár lidí, kteří jdou jen po faktech a pocity se snaží maximálně potlačit. Drtivá většina se pochopitelně pohybuje někde mezi, snaží se dát na fakta, do toho se míchají pocity (nebo naopak). Někdy člověk chce s jiným člověkem jednat jen na bázi faktů a druhý ho tak rozčílí, že to sjede jen do emocí.

Ale vy jste celkem extrémní případ. Tak jste se do těch pocitů zamotala (a pominula veškerá fakta), že běžnému člověku vůbec není jasné, která bije.

4 0
možnosti

Stejně jako kolega Matuška jsem marně hledal co pan kardinál řekl či neřekl. Takže nevím čím Vás tak zklamal.

6 0
možnosti
Foto

tak dozvím se, sakra, co ten Duka řekl???

10 0
možnosti

ne a ne a ne, nebud zvedavej ;-D

2 0
možnosti

J13a11n 82B10a62r74t54o28ň

4. 9. 2014 14:02

Já fakt nevím co pan kardinál říkal. Jsem taky velmi zklamaný, protože to nevím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

7 0
možnosti

ja to tam take nenasel, mozna je to nejaka nova sifra ;-D

6 0
možnosti
Foto

Proboha, autorko, co tohle mělo být? Duchovní bída, strach nebo drogy ......?

8 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.