Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TN

Cit: "... neexistuje hloupé dítě. Je jen dítě radostné a dítě ve stresu. To je jediný rozdíl mezi dětmi."

Pojmu hloupé dítě bych se taky vyhnul, ale jinak je to hodně odvážný pohled na věc.

Ale vám třeba pomůže, když tento pohled přenesete i jinam. Pak vás nemusí rozčilovat "Fasády opadané, dvory mají své zpevněné plochy rozkopané a rozbité. Neuvěřitelné neumětelství ! Neuvěřitelná troufalost.!" Zkuste se na to podívat tak, že jsou nájemníci radostní a nájemníci ve stresu. To je jediný rozdíl mezi nimi.

(Mimochodem, ty mezery před vykřičníky, to je peklo. Asi jste ve stresu.)

0 0
možnosti
Foto

J65a70n32a 10M74a30j64o49v10á

3. 10. 2014 17:38

Uf...velmi pestrá směsice...čeho vlastně?

1 0
možnosti
VS

Děkuji, jste rychlejší. Právě jsem přemýšlel, co jsem se vlastně dočetl ... nejsem schopen to nějak solidně charakterizovat. Nějak ten článek nemá hlavu ani patu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.