Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teprve po několika dnech jsem se vlastně dozvěděl, v jaké bance jste byla. Takže Raiffeisen. Hledal jsem onu Reifeissen  v seznamu bank s licencí a nikde jsem ji nenašel. To bude asi tím, že jste se spletla. To je důsledek toho, že opravdu žijeme ve světě, kdy jsou nám vnucovány názory jiných, převrácené pravdy a polopravdy, nepřesné názvy.... Ach Ti stavební inženýři. Jsem nucen jezdit tunelem, do kterého prší. Jsem nucen nevyužívat pražské metro, neboť do něj zatéká...Jak to ti stavební inženýři mohli vlastně dopustit?! A to jsem nic nepodepsal a nikdo mi občanský průkaz nekopíroval. Váš článek je podle mého názoru velmi jednostranně zaměřený až to budí dojem, že jste se snad do té pobočky přišla schválně hádat. Podobně jako všichni stavební inženýři neumí projektovat a stavět, všechny banky neumí zakládat účty, protiprávně kopírují občanské průkazy,nedej bože, aby Vám poslali PIN poštou.Problém nevidím v myši, spíše to bude někde mezi myší a klávesnicí.Váš názor plně respektuji,nicméně styl Vašeho blogu ukazuje,jak vlastně zastupujete všechny drobné chudáky střadatele, kteří mají velké problémy s přepočtem kurzu dolarů a jejich denním životním problémem je to,kam vlastně mají dolary uložit. Čekání na  pobočce?  Čekání na poště? Čekání na schválení stavebního projektu?Čekání na semaforu?Čekání na vlak?Čekání na odbavení? Čekání na Godota? Mimochodem jako uvědomělá občankyně jste byla na vlastní kůži svědkem porušování zákona, jak jste reagovala?  Napsala blog? Předpokládám, že nemáte bankovní účet, nevyužíváte internetové bankovnictví, protože všechny banky jsou stejné neboli podnikatelské subjekty definovány samostatným zákonem a podléhající kontrole. Už jste se nahlásila na osobní pohovor s panem Guvernérem ? Ne, proboha já si chci přečíst další část tohoto příběhu dříve než bude v kině poslední díl Hobita. Jsem velmi rád, že já takové problémy nemám, protože se považuji za spokojeného klienta, kterým se podobné excesy s dolary nestávají.Rajfko, držím palce!

1 0
možnosti
JK

J88a13n 82K72v77a19p92i21l

15. 10. 2014 16:46

Buďte zdráva, nezpochybňuji  Váš  článek. Jen drobná připomínka. Všeobecně téměř všechny banky se u nás chovají jako ta popisovaná. Jediným  kritériem je zisk a také

se u nás chovají jako v rozvojové zemi. Podobné zkušenosti mám v dalších třech,

kde mám účty. To by si ve svých domovských zemích nikdy nedovolily, mohu to

porovnat se zkušenostmi mé dcery žijící v Německu. Nevinil bych pracovníky za přepážkami, to jsou zaměstnanci, kteří postupují dle pokynů svého zaměstnavatele.

Problém je jinde. Pokud někdo porušuje zákon, měl by být stíhán policií s následným postihem. Mimo to jistě existuje bankovní dohled a také i zákon o působení zahraničních

firem u nás. Ale zjevně, jako hodně dalších věcí to nefunguje jak by mělo.

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, že jsem se tu poněkud opakovala,mám problém s komunikací podle vláken. Možná to bude způsobeno tím, jak se mi přichytává myš. Jiné vysvětlení mě nenapadá. Vždy zvolím komentář dle vláken.

0 0
možnosti
PB

mám dojem, že máte problém s komunikací obecně a myší to nebude. Člověk beu titulu je pro Vás nula, ale přesto tito lidé zvládají napsat reakci do vlákna. Jak to sakra vysvětlit?

0 0
možnosti
Foto

Milý pane, je mi líto, v jakém světě jste nucen žít. Můj svět je čestný, stejně jako lidé v něm. Váží si lidí, kteří jsou tvořiví a akademicky vzdělaní. Vy vlastně považujete titul jen jako ozdobu studenta. Copak vzdělaný člověk nevytváří nové hodnoty pro celou společnost ? Vy jste pane ignorant. Jaké hodnoty vlastně vyznáváte ? Opravdu jsem nečekala, s čím se v bance setkám. Třikrát porušili zákon !!! Vám to zřejmě nevadí a to je mi opravdu líto.

0 0
možnosti
Foto

Jméno jsem zkomolila ? Pravděpodobně mají automatické vyhledávače. Tento postup se mi vícekrát osvědčil, chci-li informovat, nemělo by to být hned staženo ze serverů. Obávám se, že si nejsme kvit a pravděpodobně ani nebudeme. . . nevzdávám se.

[>-]

0 0
možnosti
RK

Bank je u nás poměrně dost. Fakt nechápu proč jste se rozhodla mít účet zrovna u té jedné se kterou nejste spokojená. Banka nemá povinnost někomu účet založit.

2 1
možnosti
Foto

Náhodně. Milý pane, je mi líto, v jakém světě jste nucen žít. Můj svět je čestný, stejně jako lidé v něm. Váží si lidí, kteří jsou tvořiví a akademicky vzdělaní. Vy vlastně považujete titul jen jako jakousi ozdobu studenta. Copak vzdělaný člověk nevytváří nové hodnoty pro celou společnost ? Vy jste pane ignorant. Jaké hodnoty vlastně vyznáváte ? Opravdu jsem nečekala, s čím se v bance setkám. Třikrát porušili zákon !!! Vám to zřejmě nevadí a to je mi opravdu líto. :-)

0/

0 0
možnosti
PB

Vy jim taky komolíte jméno tak jste si kvit :-). Vaše posedlost titulem mi připadá až chorobná, titul znamená jen to, že člověk nějakým způsobem dokončil školu. Jestli je to díky jeho inteligenci, schopnostem, penězům rodičů, roztaženým nohám nebo fotografické paměti se nepozná.

1 1
možnosti
Foto

Milý pane, je mi líto, v jakém světě jste nucen žít. Můj svět je čestný, stejně jako lidé v něm. Váží si lidí, kteří jsou tvořiví a akademicky vzdělaní. Vy vlastně považujete titul jen jako ozdobu studenta. Copak vzdělaný člověk nevytváří nové hodnoty pro celou společnost ? Vy jste pane ignorant. Jaké hodnoty vlastně vyznáváte ? Opravdu jsem nečekala, s čím se v bance setkám. Třikrát porušili zákon !!! Vám to zřejmě nevadí a to je mi opravdu líto.

0/

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.