Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J22a92r83a 96R83a72n23k

23. 5. 2015 2:40

"Pussy Ryet".....snazite se priblizit kvalite anglictiny pana Zemana?

V cem vidite jeho neutralitu? V kdyso pro celou republiku slavne Hovory z Lan znicil totalne. Vykriky "Nebojim se Vas" byly ostatnim prezidentum prelozeny a dokonce v indickem deniku byli sokovani nad jeho vulgarnimi preklady, mohu Vam to sem dat, jen nevim, je-li Vase anglictina lepsi, nez toho pana na Hrade.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem o tom svém článku přemýšlela. 

A přátelé také cítí, že náš prezident není až tak neutrální ve smyslu svého působení.

Vždyť svým jednáním některé z nás zbavuje vnitřního klidu. 

Proč se musíme stále cítit zle ? 

Já bych svého prezidenta ráda milovala ! 

Nechápu, proč nemáme prezidenta, kterého bych v duchu stále objímala. 

Já si to přeci zasloužím ! 

Mám právo cítit se dobře. 

Mám právo na to, aby mě veřejně činní občané svými slovy, rozhodnutími a činy nepobuřovali !

0 0
možnosti
JR

J24a83r92a 38R29a36n41k

17. 5. 2015 20:33

Nezda se mi, ze pusobi neutralne, jeho odkloneni k byvalemu a mozna brzy opet okupantovi je az prilis ocividne. Vidi to cely svet a jeho chovani je nedustojne hlavy statu. Vykriky "Nebojim se Vas" se hodi spis nekde v Ugande, fotografie a klipy alkoholem poznamenane hlavy statu proleteli celym svetem a jeho spatna anglictina sokoval az v Indii.

1 0
možnosti
Foto

Ano, máte pravdu. Můj článek posuzuje působení pana prezidenta stanoviskem duchovního člověka. Ale v podstatě je relativistický. A to je neomluvitelné. Omlouvám se Vám. Máme právo cítit se dobře.

0 0
možnosti
SB

Já stojím za Zemanem, protože jako jeden z mála evropských premiérů, prezidentů nebo monarchů se alespoň jakž takž vyhrazuje proti přistěhovlacům.

To je nyní pro Evropu tím nejklíčovějším.

Tváří v tvář té hrůze, která se na nás hrne, mi začíná být jedno, kolik ostudy udělal v cizině, kolik jiných chyb udělal apod.

Jestli obrátí a řekne, že je pro přidělování kvót, tak se proti němu obrátím, ale v téhle souvislosti říkám:

"AŤ ŽIJE MILOŠ ZEMAN!"

Jestli totiž tuhle válku Evropa prohraje, tak všechno ostatní už půjde stranou. Už bude jedno, zda nás Afrika zbaští s důstojným prezidentem, nebo s poloalkoholikem. Na co mi je Schwarzenbergova údajná noblesa, když je pro kvóty?

3 1
možnosti
VK

Vám stačí málo. Štěkot bezvýznamné nuly v jedné věci jako je Zeman s islamem?

2 0
možnosti
Foto

No, nevím, školy v tom smyslu nemám, ale neutrální působení si představuji podstatně jinak.

Zeman je chválen potentáty Ruska a jejich tiskem, na Západě je nechválen.

Zeman je obhajován občany chválícími Rusko a jeho počínání, západně orientovaní občané ho kritizují.

Zeman polarizuje (chcete-li: výrazně rozděluje) celou společnost.

No, nevím..... Toto je neutrální působení?

5 1
možnosti
KD

Společnost byla před volbou už dávno rozdělena pilnou prací našich médií a kupodivu to dopadlo opačně než si pravdoláskaři a přívrženci Posselta přáli. Prostě to je život.;-)

1 5
možnosti
KD

Kdo to byl ten významný duchovní člověk ?;-)

0 1
možnosti
VH

Ještě zůstává taková malinkatá otázka: Proč mohl neznámý prognostik v cenzurovaném tisku svůj rozbor (mimochodem nijak kvalitní) zveřejnit.

   Jenže desítky obdobných otázek můžeme klást u všech prezidentů ČR.

2 0
možnosti
KD

Slyšíte trávu růst.;-D

1 1
možnosti
Foto

Ach jo, další blogerka, která slepě papouškuje naši ČT a ostatní mainstreamová média, aniž by použila vlastní rozum Rv

2 6
možnosti
VH

Ach jo - další glosátor, který slepě papouškuje názory svých "Bohů".

5 2
možnosti
OP

Článek je hezký, ale Zemanovo působení také nepovažuji za neutrální, protože podporuje hrubé lidi v násobení hrubosti :-)

3 1
možnosti
KD

Nevím, že by podporoval třeba Kalouska.:-)

0 3
možnosti
AS

A22d55a29m 98S36t81a94v23a

16. 5. 2015 16:30

"..... před rokem 1989, kde Miloš Zeman, jako výzkumný pracovník- řešitel Prognostického ústavu...": Autorko, Zeman do toho Prognosťáku nastoupil až po Sametu!  Takto se mýlí především ti, kteří ho chtějí hanit.

2 5
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.