Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Osobní prožitek je důležitý. Konfrontace osobního zážitku s teologií je přínosná.

0 0
možnosti
VS

Až na to, že vaše "New Age" nemá s Ježíšem ani křesťanstvím pranic společného.

0 0
možnosti
Foto

Tady popisuji, jak jsem chápala víru před tím, a jak ji chápu dnes. Je to jen jeden z mnoha příkladů toho, jak se změní vnímání člověka.

2 0
možnosti
Foto

J51a73k26u80b 17R68o22t24h

22. 5. 2015 21:35

A za pomoci kterých drog se vám to povedlo?

1 3
možnosti
Foto

Pojem jako rozšířené, nebo otevřené vědomí je znám. Nelze ho dokázat. Ví o něm jen ten, komu se otevřelo Ostatními je nepoznáno. Píšu o tom jen proto, abyste věděli, že vše, co se přihodí člověku má své zákonitosti, (příčina a následek) a proto je zcela přirozené.

0 0
možnosti
LR

Ano. LZe to vyvolat i chemicky nebo drážděním jistých oblastí mozku elektricky.

Jinak se mi líbí, že třetinu trojboha, který věděl, že je nesmrtelný a vševědoucí a nechal se teatrálně dočasně zabít považujete za něco zbožňováníhodného.

2 2
možnosti
Foto

To je sranda, že? 8-o

1 2
možnosti
Foto

J59a63k71u52b 80R42o73t17h

22. 5. 2015 19:33

Já bych napsal, co to je, ale nemohu, protože a) by mne dnes už podruhé smazali i přesto, že nejsem vulgární, b) někdo (obvykle rudý nok) by mi vysvětlil, že jsem ve světle mého příspěvku špatným křesťanem, a to by napsal i přesto, že sám neví co to je, a ví jen, co je to být správným komunistou.:-/

3 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.