Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Děkuji za blog, vždycky jsem si lámal hlavu nad tím, jak můžou zvolení zastupitelé rozhodovat o nějaké stavbě, když umí maximálně tak stvět Lego.

Jestli je všechno takhle krásně znormované, ( já jsem přítel norem :-)).

Tak dost dobře nechápu, proč nemáme vězení plná těch co podepisují stavební deníky. A co se týká toho , že vybrat se musí vždy ten nejlevnější, tak sice chápu, proč se to zavedlo, ale přece nemůžu vybrat sice nejlevnější nabídku, ale od někoho, kdo už 2x zkrachoval, nebo odvedl někde jinde nekvalitní práci, nebo zaměstnává ve vedení lidi, kteří už někdy, někde měli velké problémy s dokončením projektu. Jinak, že je tenhle systém výběru nejlevnějšího naprosto zhoubný, o tom by Vám mohl vyprávět i kdejakej němec. Naprostá katastrofa to je. Stavby se hroutí, musí se opravovat měsíc po zahájení provozu, nakonec je všechbo 2-3x dražší, protože ta nejlevnější firma zkrachuje vždy brzo, pak další a nakonec příjdou konečně odborníci, spraví to a řeknou si o pořádnej balík.;-€

0 0
možnosti
Foto

Rozpočtování stavebních nákladů má svůj obsah a formu (viz ceníky URS Praha) a není možné je psát jakkoli. To platilo vždycky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.