Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Písek holubi zobají, protože ho potřebují k trávení. Na venkově hejna zdivočelých holubů i hřivnáčů spásají osení. Mně by vyzobali vysetou trávu, kdyby je neproháněly kočky. Přirození nepřátelé, sokoli, jestřábi v krajině prakticky nejsou. A ve velkoměstech je jich opravdu moc, ze střech památek se ročně vyváží tuny trusu. Rovnováha musí být i v přírodě. Když jsem kdysi brzy ráno na Praze 9 chodíval topit, už jsem měl spočítané zajíce na Palmovce i Balabence. A už se do Prahy stěhují lišky, mývali, srnky, mufloni, jeleni, divočáci. Tak to berte optimisticky. Ten sokol je potřebný i proto, aby redukoval straky, co plení ptačí hnízda.

A starých lidí co sami od sebe sbírají odpadky si vážím. Už jsem skoro jeden z nich. Tak nám tu mládeži nedělejte svinčík ;-€;-)

0 0
možnosti
MS

Ono je to přesně naopak. Holubi se stěhují do měst proto, že tam mnohem snáz přijdou k potravě, než ve volné přírodě. Ze stejných důvodů někdy "dolézají" k lidem například i medvědi. Holubí trus jsem nijak nezkoumal, ale zdá se mi, že hejna holubů, žijících v našem městě, kypí zdravím.

0 0
možnosti
BP

"Naši holub Y " - hmmm ...to se Vám madam teda nějak nepovidlo ...

4 0
možnosti
FS

Pane Pouzar,chytáte se překlepu jednoho slova,což je dost trapné. Já se ale shoduji s autorkou,že se stáváme a už jsme se stali "civilizovanými" sobci. Je mi líto přírody,kterou ničíme,je mi líto zvířátek,které někteří tzv. lidé, přímo nenávidějí.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS