Dva nejlevnější byty v Praze.

Můj 27-letý synovec se touží osamostatnit. Rád by svou matku už jen navštěvoval. Přemýšlela jsem, a rozhodla se, že svůj byt prodám a půjdu do menšího, který by měl stačit. Za zbylé peníze pořídíme chlapci nové bydlení.  

Svůj byt jsem tedy nabídla k prodeji (jako prostřednictvím ID ověřený majitel) na serveru www.bezrealitky.cz  za 4 mil. Kč, abych nemusela platit za služby realitnímu makléři. Požadovali totiž 190 tis. Kč. A rozdíl daně z příjmu za prodej nemovitosti (4 %) tak činí 6.700,- Kč.(Z původních 160 tis. Kč na 166.700 Kč.)

A to je přesně ta částka, která Vám zůstane, najdete-li dva momentálně nejlevnější byty v Praze !

Jaké však bylo moje překvapení, když jediní, kdo se ozval, byli zase jen realitní makléři !

Nakonec jsem na služby dvou z nich přistoupila a poskytla jsem jim fotografie bytu a bezprostředního okolí a text svého inzerátu v češtině a angličtině.

Napsala jsem uvedenému serveru, že oba pánové jsou realitními makléři. Moje oznámení zůstala bez odezvy, třebaže se server stanovením takové podmínky ve společně uzavřené smlouvě proti takovým praktikám vyhrazuje.

A teď to přijde. Velmi zajímavé zjištění. Svůj byt bych musela prodat za 6 mil. Kč, aby měl chlapec svůj byt !

Dva nejlevnější pražské byty za 4 mil. Kč zkrátka nepořídíte !

Kde je tvůj domov?

Mým domovem je můj vnitřní neprojevený svět.

Ty nepotřebuješ spočinout ?

Já spočívám v sobě.

To bude pravděpodobně nakonec jediné moje doporučení tomu našemu chlapci !

Prodat byt na Jižním Městě za 6 mil. Kč je asi přeci jen nemožné !

Počítej se mnou, vážený čtenáři :

První byt pro mě :http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.psn.cz%2Fnemovitost%2F3418&h=PAQHnxGdK&s=1

Byt 2+ kk (43 m2) bez balkónu či lodžie, bez zeleně -cena- 2 268 000 Kč na Praze 10 blízko metra Flóra. Champagne House postavený v roce 1915 je právě renovován. Byt je ve stavu před rekonstrukcí.První obyvatelé budou moci zahájit rekonstrukci jednotek již v listopadu 2015.Pro uskladnění věcí náleží k bytu sklepní kóje. Byt je však do 3.8. rezervován.

Druhý byt pro chlapce :http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.psn.cz%2Fnemovitost%2F2622&h=IAQFy9RZw&s=1

Ubytovací jednotka 1 + kk s balkónem (22 m2), se zelení – cena - 1 556 000 Kč na Praze 10. Balkón - 1,3 m2, sklep - 1,1 m2.

Potřebujete číst ještě něco dalšího ? Já už nemohu pokračovat . . .

Min. půl miliónu Kč na rekonstrukci mého bytu a další stavení úpravy v souvislosti s vybavením bytu a podobné náklady do interiéru druhého bytu, musí se ke stropu vybudovat další pravděpodobně dřevěné patro pro budoucí ložnici. Vždyť je nemožné umístit bydlení do 22 m2 plochy !

Dalšími položkami bude vybavení obou bytů kuchyňským nábytkem a zařízením (dřez, sporák, lednice, digestoř, pračka, sušička, snad myčka nádobí – zkrátka dnes běžný standard) a nějaké podlahové krytiny do mého bytu a ostatní nábytek do obytného pokoje a ložnic.

Jednoduše odhadla jsem náklady (spolu s povinnými poplatky státu a realitním makléřům) na další dva milióny Kč.

'' Kde je tvůj domov? Naše '' Dítě '' ? '' - ptám se Vás.

'' Mým domovem je můj vnitřní neprojevený svět, teto ''. Říká naše dítě.

'' Ty nepotřebuješ spočinout ? Dítě ? ''

''Já spočívám už jen v sobě, Teto ''.

A Vy se divíte drogám, jež dnešní mladí lidé užívají ?

Zmoudřela jsem a pochopila ! Už se jim nedivím ! A pohrdám jejich trestáním.

O pracovních příležitostech pro dnešní mladé lidi snad až doopravdy jindy !!!

Chce se mi z nás zvracet.

 

 

 

 

 

 

Autor: Jaroslava Švajcrová | sobota 1.8.2015 6:39 | karma článku: 15,41 | přečteno: 917x