Jaroslava Švajcrová

Dělej i co chceš !

5. 11. 2015 7:14:48
''Dělej si co chceš, za to nemůžeš, jseš, jaký jseš.'' Ale nechci s tebou mít nic společného, dodávám.

V jednom ze svých videí ''Odpovědi pro FB skupinu 2015 K '' říká paní Iva Adamcová v 53:07 minutě:''. . . dělej si co chceš, za to nemůžeš, jseš, jaký jseš.''

Můj postoj je právě opačný : Dělej i co chceš, ''dělej si co chceš, za to nemůžeš, jseš, jaký jseš.'' Ale nechci s tebou mít nic společného.

Ta představa, že jsme jedním společným organismem, kolektivním vědomím, s velkou pravděpodobností vesmírným kolektivním vědomím (collect) ---- ta mě však bolí.

Překlad výrazu 'collect' jako funkce vědomí. Má, pokud vím, všechny tyto atributy v jediném celku. Je tím.

/sbírat

vybírat

vyzvednout

sebrat

usazovat se

hromadit se

shromáždit se

odvážet/

Ta představa pana Mirka Vojáčka, že kolektivní vědomí se námi lidmi už nemusí chtít prožívat, protože jeho utrpení je příliš veliké na to, aby mohlo, a odpojí se od tohoto našeho světa, či dokonce této části vesmíru, mě děsí. Neuvědomování se, nevědomí. Pro mě znamená ''není tu nic''. Žádný svět, žádný člověk.

Pan Werich však také říká v roli krále z pohádky Sůl nad zlato : ''Já jsem všude zdejší !''

Nejlépe se cítím v roli pana Petra Chobota : ''Nelíbí se ti tvé pocity ? Máš strach ? Jednej !! Protože ty máš právo cítit se dobře. A ty to víš. K čemu utrpení ? Komu tím pomůžeš ?

Vždy se řídím svými pocity. Proto jsem je přeci dostala ! A dar, tento božský dar, si představuji jako spojení svého těla s mojí vlastní duší. Je to naše nejvnitřnější a nejupřímnější a také okamžitá a nepřetržitá vzájemná komunikace. Umožňuje mi být pravdivou k sobě i ostatním.

Video zde sdílet nemohu, protože nechci. Lze však ve vyhledávači YouTube pod udaným názvem vyhledat a shlédnout.

Autor: Jaroslava Švajcrová | karma: 7.85 | přečteno: 496 ×
Poslední články autora