Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

za Husáka to tak drahé nebylo R^

0 2
možnosti
Foto

Jasně, že nebylo. Za Husáka nebylo totiž vůbec myslitelné koupit si byt v osobním vlastnictví.

Malá možnost byla u bytového družstva. Tak malá, že já jsem např. do družstva vstoupila v roce 1965 - a dodnes ten byt nemám.

2 0
možnosti
Foto

Nějak jsem nepochopila, proč se tímto martiriem ničíte právě Vy. Ať si chlapec vezme hypotéku jako všichni ostatní a k vám zajde občas na kávu s bábovkou do vašeho stávajícího bytu.

Co vás to vůbec napadlo, přeci se musí o sebe postarat on sám a ještě by měl pomáhat vám.. on vám, ne vy jemu, je mladý a má zdravé ruce, výdělky má před sebou a vy máte myslet na své zabezpečení... a hypotéky jsou dnes na svém úrokovém minimu - ať se do toho dá hned..

1 0
možnosti
Foto

Kdybyste netrvala na Praze, tak za Prahou, kam jezdí PID do 15minut, byste určitě aspoň jeden byt sehnala. Synovi byt v Praze a vy byste koupila min. 2+1 za cca 1,5mega třeba v Brandýse,apod...

1 0
možnosti
Foto

V této úžasné ekonomice koupíte levně jedině od Vietnamců. Zatím prodej této komodity (nemovitosti) a prodej aut neobsáhli. Ale už se na to chystají. Tak si počkejte a budete to mít jako vše od nich. Levné, pěkné, nezdaněné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.