Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mé tři sny z letošního roku..

Chci Vám vyprávět tři pro mě významné sny tak, jak jsem je v tomto novém roce prožila. Vím, že vyprávění a prožitek nejsou to samé, ale rozhodla jsem se o ně s Vámi podělit. Dostala jsem totiž do e-mailu zprávu od  správce našeho blogu. A přestože byla určena všem blogerům, potěšila mě. "Těším se na vaše články - Tereza Boehmová"    

Dnes ráno jsem se po probuzení smutně zasmála a povím Vám proč :

„V tomto snu mám naléhavou a hlasitou otázku :  „Jak zajistit štěstí všem lidem na Zemi ? “

Pak jsem zahlédla králíka. Dívala jsem se na něj a nic nechápala. Když jsem se konečně uklidnila, bleskla mi hlavou myšlenka. Je symbolem krátkého, ale intenzivního sexu a zdálo se mi, že to byla odpověď na moji otázku. Podivila jsem se a znovu se zeptala : „Jak ?“ Uviděla jsem dvě hlavičky králíků v dřevěném rámečku. Došlo mi, že představují lidské novomanžele na svatební fotografii. Bezpochyby jsou také symbolem pohlavního života.

Ten, kdo se mnou ve snu komunikuje a právě mi poradil, v nás lidech vidí králíky, a proto nám navrhuje tento druh štěstí jako jediný možný.

Když jsem se konečně uklidnila a spolkla tu  hořkou  pilulku, zeptala jsem se :“ Proč ?“

Odpověď, co následovala, mi najednou připadala pravdivá a celou situaci vysvětlila...
" Nerespektujete sami sebe, nerespektujete svůj domov, nerespektujete se vzájemně."

O jakém " štěstí " jste se mnou tedy chtěla mluvit ? — (– cítí se smutně)


                                                                                                                    

 Dnes jsem si přinesla ze svého snu do reality květinu nebo vlastně keřík zasazený v květináči. Velmi mě to okouzlilo. A cítila jsem i obdiv ostatních žen k této květině, tomuto výjimečnému daru.

Keřík byl asi 17 cm vysoký, měl jemné, ale přesto pevné a pružné, zelené větvičky, hustě osazené drobnými zelenými lístečky, v nichž zářily drobné, fialovo-růžové kvítky, přibližně téže velikosti.

Když jsem si ji prohlédla pozorněji, střídaly se v ní s pravidelností téměř dokonalou kvítek, lísteček, kvítek, lísteček - jako barevné body. Keřík narostl nebo byl upraven do tvaru prostorového srdce; vlastně symbolu našeho srdce.

Byla prostě kouzelná ! Je-li někdo z vás zahradníkem, můžete se pokusit něco podobného vytvořit. A možná si na tom i založíte předmět svého podnikání. Kdybyste měli možnost vidět na vlastní oči to, co já, nepochybovali byste o svém osobním i obchodním úspěchu.

Tedy hodně štěstí do vašich budoucích záměrů !                  

 

Dnes jsem ve snu viděla chléb, upečený dle kolektivního vědomí lidstva současnosti a ještě teď se směji. Nebyl ani bochníkem, ani plackou. Vypadal vlastně jako piškotový korpus budoucího dortu. Byl světlejší, než je ten náš, měl barvu lučního medu a neměl kůrku. Byl bez chuti a bez vůně.

Tak vám přeji dobrou chuť !


 

Autor: Jaroslava Švajcrová | úterý 8.4.2014 22:16 | karma článku: 7,41 | přečteno: 199x
  • Další články autora

Jaroslava Švajcrová

Jak získá mladý člověk nejsnáze svůj byt.

Prostřednictvím stavebních bytových družstev, doporučuji raději nové objekty (téměř nepodstatný příspěvek do fondu oprav) anebo lidových bytových družstev (stavby cihlové z 50. let).V našem obvodu Prahy má obecní úřad také nové

3.3.2018 v 14:46 | Karma: 11,69 | Přečteno: 571x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Přijímám pozvánky ke své přednášce

Ke své knize „Pět fenoménů dneška“ rozhodla jsem se přednášet. Můžete pozvat své hosty a zajistit sál, či síň, nebo jen učebnu. Potřebuji jen stůl, židli a mikrofon. http://www.bezvydavatele.cz/book.php?Id=530

27.2.2018 v 13:33 | Karma: 6,15 | Přečteno: 129x | Diskuse| Pozvánky, akce

Jaroslava Švajcrová

Ohromující síla mysli

Milý příteli, před Vaší přednáškou, chtěla bych pronést jako Vaše žákyně pár slov. Představuji si je asi takto, vyslovuji své uznání.

27.2.2018 v 9:55 | Karma: 6,52 | Přečteno: 245x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Czexit? Mám skvělý nápad.

Už jste četli poslední článek paní Šichtařové? Czexit? https://sichtarova.blog.idnes.cz/ Mám nápad. Co kdybychom zůstali členy EU za této alespoň jediné podmínky?

18.2.2018 v 21:15 | Karma: 20,88 | Přečteno: 1023x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Hojnost je tu pro každého.

Dokážu vám to, vážený čtenáři. Jak jsem potkala horníka na opeře? Dvanáct let pracoval na Ostravsko-Karvinském revíru se sbíječkou. Když byl mým známým pozván do opery, odmítl to slovy: Co bych tam dělal? Jsem skoro hluchý, nemám.

7.10.2016 v 15:16 | Karma: 11,73 | Přečteno: 361x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.