Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ohromující síla mysli

Milý příteli, před Vaší přednáškou, chtěla bych pronést jako Vaše žákyně pár slov. Představuji si je asi takto, vyslovuji své uznání.

Hezký den, pane Vojáčku. 
ráda bych před Vaší dnešní  přednáškou v K3 pronesla jako Vaše žačka pár úvodních slov.  a tak prosím považujte tento dopis současně za mé přihlášení se na událost.
Děkuji
Jaroslava Švajcrová
 
Svá slova uznání přikládám v příloze  tohoto dopisu.

OHROMUJÍCÍ SÍLA MYSLI

ve středu 28.února od 19.00 hodin

Studio K3, Karlovo nám. 3, Praha 2

 

Milý příteli,

před Vaší přednáškou, chtěla bych pronést jako Vaše žákyně pár slov. Představuji si je asi takto:

 

Nevíme si rady se vztahy, a považujeme je všichni za nejpodstatnější věc v životě. Měla jsem tu čest pozorovat, jak pan Mirek Vojáček prostoupí svým duchovním tělem člověka ještě před tím, než s ním začne hovořit. Cítíte, že to jeho láska prostupuje druhou bytost. Je to vlastně jakoby objal svou láskou druhého člověka jeho vlastní láskou,(protože druhý nemůže přijmout více, než sám má) aby se mohl milovat, a důvěřovat si, a ve svém životě uspěl. To druhému dovolí otevřít se a důvěřovat a tak si díky tomuto prožitku uvědomit, že uvnitř se cítí být milován, jako už dlouho ne. A tak když se otevřeně svěřuje se svými pocity v dané záležitosti, jež mu leží právě na srdci, či bedrech, chcete-li, jako by hovořil sám k sobě, nebo chcete-li sám se sebou. Jen tak může proběhnout vzájemná komunikace, jež vede k úspěšnému rozuzlení příběhu.

Jako děti, když jsme se cítili v situaci, která nám neprospívala, obrátili jsme se ke svým pocitům a hořce si v duchu stěžovali na tu nespravedlnost, že ani ti, které tak milujeme nás nevidí tak krásné a dokonalé, jakými ve skutečnosti jsme. A celý svět s námi zaplakal. Pak jsme se probudili do druhého dne, jako by se vlastně ani nic nestalo. Znovu jsme se usmívali a znovu milovali. A znovu se snažili obstát s novým.

Vlastně to děláme vždy, aniž si to vlastně uvědomujeme, stále hovoříme sami se sebou.

Pan Vojáček navrhuje, abychom použili slova. Jak lépe. Co udělat ve světě fyzickém, abychom se netrápili.

1) všimnout si svých pocitů co nejdříve

2) říci si, nechci se tak cítit, to mi nepatří

a říkat si to stále. Protože člověk je tu proto, aby se cítil skvěle. A dokud tomu tak nebude, nejsem zcela lidský. Jen si to myslím.

  1. Své záležitosti mohu řešit jen tehdy, budu-li se cítit harmonický a dobrý uvnitř, lahodný v sobě, a tak každého budu mít rád. Jinak nemá smysl žádná má akce. Nevede k úspěchu a tak je zbytečná.
  2. Pan Vojáček má zcela mimořádnou osobní zkušenost. Zjistil totiž, jak ve skutečnosti fungujeme. Jako počítače. To je 0-1. Ano – ne. Stačí nám proto vždy si říkat, to je mé, to mi nepatří. Nebo situace v níž se ocitneme, vyžaduje od nás ano, ne. Nelze zůstat pasivní. Vždy musíme být přítomní. Odpovídat pravdivě na své situace.
  3. V poslední době hovoří také o tom, že vlastně ani většina z nás neví, zda je pro nás tato situace žádoucí, či nikoliv. Říká doslova: Oni nevědí, co chtějí.
  4. Vědět, jak se cítím, je jedna věc a druhá je vědět, co pro mě znamená ano.
  5. A jen to následovat. Počítačový program si sestavit (pro mě osobně) takový, abych říkala ano, správně, to je správně, to chci, tak to chci, tak to musí být, ano, tak jsem spokojená. Teď jsem ve své kůži. Teď jsem konečně v harmonii. Teď si svůj život tvořím. Teď jsem sama sebou, sám sebou. Teď jsem správně. Jsem na sebe hrdý, pyšný. Konám dobré dílo. A každý to na mě vidí. Zářím. Cítím svůj úspěch.
  6. Jsme svými počítačovými programy.. Nemusí být nutně vyjádřen našimi slovy, ale je to v první fázi našeho vývoje doporučováno. Řekni, jak se cítíš. Přítel vyjádří vždy otevřeně, jak se cítí. Ať už je kdekoliv, vždy mezi lidmi. Proto otevřenost. Tvé důvody pro tvé vnitřní pocity zná každý a každý je uzná. Proto se neostýchej vyjadřovat sama sebe. Vždy a hned. To je uznání přátelství a to je nastavení přátelského prostředí. Prostředí k přátelskému pochopení a uznání a komunikaci.
  7. A jeho konkrétní program, věnovat pozornost 5-ti důležitým oblastem našich životů, vztahy, práce, peníze, zdraví, kondice. Milujeme kuchařky s obrázky. Mám doma 300 kg kuchařek. Nádherných. A fungují. Jídlo se připravuje vlastně velmi snadno a radostně a chutná skvěle, protože bylo připraveno harmonicky a bez námahy. Skvělé. Miluji kuchařky.
  8. Kdybychom si dovolili každý z nás popsat sebe ve své nejdokonalejší podobě v každé z těchto pěti vyjmenovaných oblastí, pak vím, co by se stalo. Osobnost pana Vojáčka udělá to, že vše, co napíšeme s velkou opravdovostí, potvrdí. A vždy, kdykoliv zapochybujeme v následujícím životě, naše duše ve stálém spojení, i když si to neuvědomujeme, dovolí a to se ve skutečnosti děje v každém okamžiku, že poví pevné a samozřejmé, radostné a milující ano. Není nic více. Získali jsme přítele. V našem poli pak neexistuje v podstatě žádné jiné ne, než to naše osobní. Tak prosté to je.
  9. Miluji a obdivuji pana Mirka Vojáčka. On totiž ví, co dělá. Proto si dovolím říci nahlas, co říkám.
  10. Tato přirozená pomoc čloěka člověku je v mém světě mimořádná. Já mám 11, a počítám-li sebe 12 takových přátel. Děkuji všem za to, že jsem mohla právě Vám představit sebe. Blessings.
  11. Dovolíte? Bude mi velkou ctí. Děkuji Vám, příteli. Jaroslava Švajcrová

 

 

Autor: Jaroslava Švajcrová | úterý 27.2.2018 9:55 | karma článku: 6,52 | přečteno: 245x
  • Další články autora

Jaroslava Švajcrová

Jak získá mladý člověk nejsnáze svůj byt.

Prostřednictvím stavebních bytových družstev, doporučuji raději nové objekty (téměř nepodstatný příspěvek do fondu oprav) anebo lidových bytových družstev (stavby cihlové z 50. let).V našem obvodu Prahy má obecní úřad také nové

3.3.2018 v 14:46 | Karma: 11,69 | Přečteno: 571x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Přijímám pozvánky ke své přednášce

Ke své knize „Pět fenoménů dneška“ rozhodla jsem se přednášet. Můžete pozvat své hosty a zajistit sál, či síň, nebo jen učebnu. Potřebuji jen stůl, židli a mikrofon. http://www.bezvydavatele.cz/book.php?Id=530

27.2.2018 v 13:33 | Karma: 6,15 | Přečteno: 129x | Diskuse| Pozvánky, akce

Jaroslava Švajcrová

Czexit? Mám skvělý nápad.

Už jste četli poslední článek paní Šichtařové? Czexit? https://sichtarova.blog.idnes.cz/ Mám nápad. Co kdybychom zůstali členy EU za této alespoň jediné podmínky?

18.2.2018 v 21:15 | Karma: 20,88 | Přečteno: 1023x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Hojnost je tu pro každého.

Dokážu vám to, vážený čtenáři. Jak jsem potkala horníka na opeře? Dvanáct let pracoval na Ostravsko-Karvinském revíru se sbíječkou. Když byl mým známým pozván do opery, odmítl to slovy: Co bych tam dělal? Jsem skoro hluchý, nemám.

7.10.2016 v 15:16 | Karma: 11,73 | Přečteno: 361x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Švajcrová

Jak byla stvořena kočka.

Právě sleduji TV stanici Kino Svět. Před chvílí tu proběhl zajímavý rozhovor dvou mužů o čase a morfogenetickém poli - poli vědomí. To mi připomnělo esej, kterou jsem zveřejnila asi před půl rokem. Přečtěte si, jak vznikla v našem

20.9.2016 v 20:28 | Karma: 12,42 | Přečteno: 288x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ruské vojsko dobylo další ves, hlásí Moskva. Padnout měla Novobachmutivka

28. dubna 2024  14:27

Sledujeme online Ruská vojska dobyla další vesnici v Doněcké oblasti na východě Ukrajiny, Novobachmutivku, uvedlo v...

TOP 09 má na ministra pro vědu a výzkum čtyři kandidáty, řekl Válek

28. dubna 2024  12:58,  aktualizováno  14:25

Na ministra pro vědu a výzkum má TOP 09 podle místopředsedy strany a ministra zdravotnictví...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

V Ostravě se střetl motorkář s dvěma vozidly, zraněním na místě podlehl

28. dubna 2024  11:15,  aktualizováno  13:29

V Ostravě na ulici Rudná poblíž křižovatky s ulicí Vratimovskou se střetl motorkář s dvěma vozidly....

  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.