Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Reifeissen Bank - Jak si nezaložit svůj běžný účet.

Když se člověk stane vědomým, žije svůj život uvědoměle a jinak jednoduše nemůže, protože ví, že tolerováním jím poznaného zla, onemocní nejen jeho osobnost, ale zůstane nemocná celá společnost. A tak se bude s tímto zlem setkávat znovu a znovu, nehledě na další spoluobčany, kteří budou po něm prožívat totéž. Tedy z lásky k nim a sobě a z lásky k celé společnosti, popíšu Vám nyní, jak jsem si včera odpoledne nedokázala založit svůj účet u Reifeissen bank.  

 Moje současná banka, Česká spořitelna, prý nenabízí služby, které jsem žádala osobním rozhovorem s jejich zaměstnankyní, na její pobočce.  ( Dolary přicházející na Váš účet zde nezůstanou dolary, ale převádějí se na české koruny, abyste později, budete-li jimi potřebovat zaplatit v zahraničí, museli platit měnový kurs. A to vlastně dvakrát. Jednou, když na Váš účet přicházejí a po druhé, když jimi potřebujete v zahraničí zaplatit.) 

 Chcete-li si založit běžný účet u Reifeissen bank, nabídnou Vám dnes jedinou možnost. Je jí balíček služeb, kde si musíte současně založit spořící účet (daní se dle zákona 15 %), dozvíte se, že jste si zakoupili úrazové pojištění a další překvapivé věci.

Namítnete- li, že si nepřejete spořící účet a už vůbec nechcete mít ve smlouvě, kterou odsouhlasujete, slova jako je ' úraz ', Vám slušně vysvětlí, že je to již v ceně balíčku a jinou smlouvu s Vámi uzavřít nemohou. Vaše slova , že budete-li se chtít pojistit proti úrazu, sjednáte si je s pojišťovnou sami, ponechávají bez odezvy.

O podrobnostech takto sjednaného pojištění však nevědí nic konkrétního a nebylo specifikováno ani ve smlouvě.

 To už jsem se přestala cítit dobře, ale přesto jsem bankovní úřednici podala svůj občanský průkaz.

 Asi po 20 minutách se mě zeptala, zda jsem vdaná či svobodná a když jsem se jí zeptala, jak tato informace souvisí se založením mého účtu, odpověděla, že je to obvyklá informace, kterou po klientech žádají. Dozvěděla jsem se současně, že jestli mi to vadí, že napíše, že jsem svobodná. To jsem odmítla a jak jsem zjistila po přečtení smlouvy, oporu v zákoně zase neměli, jen jakési zvykové právo, které je občany tolerováno.

Po 47 minutách jejího bušení do počítače (přesně) a konzultování nejasností s vedoucí pracovnicí, mi podala dva listy A4 této smlouvy k podepsání.

Byla zcela užaslá, když jsem ji začala číst a řekla mi, že není třeba, že mi vše již vysvětlila během vyplňování a že mi tedy všechno znovu zopakuje.

To jsem odmítla a trvala jsem na tom, že si ji přečtu. Úšklebek profesionálky byl zcela nečekaným přispěním k ' hladkému ' průběhu akce. Mezi tím si vzala si můj občanský průkaz a ofotila si jej, se slovy s dovolením. Na moji reakci, že jsem se s tím dosud v žádné bance nesetkala a ať mi ukáže, jakou oporu má v zákoně, připustila, že žádnou, ale že je to u nich běžným zvykem. Kopii OP jsem jí tedy z ruky vzala a zmačkala ji.

 Ve smlouvě bylo uvedeno špatně moje přijímení a zelo tam prázdné políčko v kolonce titul. Když věc napravila a dala mi do ruky novou smlouvu, četla jsem dále a bylo tu uvedeno, že jsem se podrobně a předem seznámila s obchodními a cenovými podmínkami všech služeb, které spolu s tímto účtem souvisejí.

Řekla jsem, že tyto podrobnosti neznám a že se vrátím k uzavření této smlouvy později, až se s nimi seznámím. Ukázala na desky, na které jsem neviděla a řekla, že do nich spolu s budoucí smlouvou tyto informace přikládají.

Opáčila jsem, že to není totéž a že to nepodepíšu. Řekla mi nebojte se, před Vámi stejnou smlouvu uzavřeli stovky našich klientů a vše je v souladu s právním řádem České republiky. V duchu jsem si pomyslela, že toho se právě obávám a nahlas jsem řekla, že je vytvářeli jejich právnici a nikoliv moji. To už k nám přistoupila její ' zkušenější ' kolegyně a řekla, že se s nimi předem seznámit nemohu a že jestli se mi to nelíbí, že se mohu obrátit na jinou banku.

Zvedla jsem se od stolu a řekla jsem, že mi bohužel nic jiného nezbývá, protože jsou z jakéhosi jen jim známého důvodu, papežštější, než sám papež a jak celou věc chápu, porušují dohody smlouvy. 

Chtěla bych Vám přátelé ukázat na tomto jednoduchém příkladě, že jednáme-li v rozporu s naším cítěním a myšlením, cosi v nás (možná vnitřní svědomí) si nás přestane vážit a my pak sebou na nevědomé úrovni pohrdáme a pohrdáme také ostatními lidmi, protože se domníváme, že i oni jednají v rozporu se svým pravým já. Prožitek stresu (možná i nevědomý) nás pak oslabuje na všech rovinách našeho života.

 

 

 

Autor: Jaroslava Švajcrová | úterý 14.10.2014 12:03 | karma článku: 23,93 | přečteno: 1289x
  • Další články autora

Jaroslava Švajcrová

Jak získá mladý člověk nejsnáze svůj byt.

Prostřednictvím stavebních bytových družstev, doporučuji raději nové objekty (téměř nepodstatný příspěvek do fondu oprav) anebo lidových bytových družstev (stavby cihlové z 50. let).V našem obvodu Prahy má obecní úřad také nové

3.3.2018 v 14:46 | Karma: 11,69 | Přečteno: 571x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Přijímám pozvánky ke své přednášce

Ke své knize „Pět fenoménů dneška“ rozhodla jsem se přednášet. Můžete pozvat své hosty a zajistit sál, či síň, nebo jen učebnu. Potřebuji jen stůl, židli a mikrofon. http://www.bezvydavatele.cz/book.php?Id=530

27.2.2018 v 13:33 | Karma: 6,15 | Přečteno: 129x | Diskuse| Pozvánky, akce

Jaroslava Švajcrová

Ohromující síla mysli

Milý příteli, před Vaší přednáškou, chtěla bych pronést jako Vaše žákyně pár slov. Představuji si je asi takto, vyslovuji své uznání.

27.2.2018 v 9:55 | Karma: 6,52 | Přečteno: 245x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Czexit? Mám skvělý nápad.

Už jste četli poslední článek paní Šichtařové? Czexit? https://sichtarova.blog.idnes.cz/ Mám nápad. Co kdybychom zůstali členy EU za této alespoň jediné podmínky?

18.2.2018 v 21:15 | Karma: 20,88 | Přečteno: 1023x | Společnost

Jaroslava Švajcrová

Hojnost je tu pro každého.

Dokážu vám to, vážený čtenáři. Jak jsem potkala horníka na opeře? Dvanáct let pracoval na Ostravsko-Karvinském revíru se sbíječkou. Když byl mým známým pozván do opery, odmítl to slovy: Co bych tam dělal? Jsem skoro hluchý, nemám.

7.10.2016 v 15:16 | Karma: 11,73 | Přečteno: 361x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

26. dubna 2024  16:39

Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

Kontrast v odvodech v Kyjevě a venku je neskutečný, říkají reportéři iDNES.cz

26. dubna 2024  16:04

Podcast Únava vojáků i civilistů na Ukrajině je vysoká, ale stejně tak i morálka. Redaktor Michal Voska a...

Žena nedbala varování své banky, falešným makléřům poslala přes milion

26. dubna 2024  15:57

Podvodníkům naletěla dvaašedesátiletá žena z Jičínska, která nedbala ani upozornění ze své banky,...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.