Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J58a21n 12F85r78o60l84í26k

15. 8. 2014 16:34

První kuchyň jsem koupil v IKEA a sám ji smontoval. Byla to hračka. Dnes jsou ovšem daleko lepší možnosti a tak kuchyň pro dceru jsem objednal u českého dodavatele. Osobně jsem s ním vše projednal a pak to šlo jako po másle. Podotýkám, že cena kuchyně včetně montáže byla na úrovni srovnatelné dodávky z IKEA ovšem bez montáže. No člověk se pořád učí a nění špatné se sněkým důvěryhodným poradit.

0 0
možnosti
MS

Chápu, že ne všichni mohou být praktičtí, šikovní atd., ale objednat si kuchyň jen podle délky je opět vaší chybou, je snad logické, že musíte mít ve smlouvě najmenován zvlášť každý kus. A objednávat techniky dopředu je také nerozum - dokud nemáte doma naprosto vše, jsou dílčí práce kontraproduktivní.

0 0
možnosti
AJ

ja jsem koupil kuchyn v Ikea, spotrebice po ruznu, sehnal jsme si cloveka co vse namontuje, nezavisle na dodavateli kuchyne ...., a bylo to OK.

Kazdopadne teda vas pribeh je ottresny, at zije

"nas zakaznik nas pan".

0 0
možnosti
PO

Jaroslavo, chci co nejdříve pokračování, akčňák jak z Hollywoodu !!

1 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.