Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D Nemusíte srážet paty ani salutovat, stačí předem zapojit mozek a objednávat si servis efektivněji, vybírat prodejce zodpovědněji a zaplatit si dovoz! Protože pokud chcete dovoz zdarma, tak je dobré přečíst si podmínky takové služby - i když má prodejce zboží skladem, tak přednostně zaváží ty, jenž si platí dovoz. 

Fakt je chyba jen na vaší straně, chápu, že jste nepraktická v organizování si času, ale číst přece umíte :-/

1 0
možnosti

Čtvrtej blábol o tom, jak paní blogerka neumí nakupovat ...

1 0
možnosti
Foto

Přiznávám se bez mučení, článek se mi poněkud rozlezl ! 

Velmi jsem tentokrát spěchala.

Omlouvám se.

0 1
možnosti
Foto

Jaksi jsem nepochopil smysl článku? Skáčete z jednoho na druhé a nedává to smysl.

3 0
možnosti
Foto

J83a97n97a 44M96a26j78o80v71á

21. 8. 2014 23:49

Tak nevím...viděla jste po sobě ten článek? Nedá se to číst...

3 0
možnosti
Foto

madam inzenyrko. doporucoval bych si napred procvicit jazyk cesky, nez zacnete publikovat (jakekoli) clanky.

5 0
možnosti

A začátek věty s malým m, vy rozcvičko :-)

2 4
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.