Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, je možné současně spolupracovat i soutěžit ve třídě, mělo by se to vyvažovat, ale ve třídách převažuje pocit nespolupráce, na úkor soutěživosti, bohužel. Nepochopíme v té situaci, co je pro náš další úspěch v životě podstatné ! Později svůj životní postoj složitě přehodnocujeme. :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné. Jen drobná poznámka - otázka svědomí, důvěry, smutku a např.práva řídit se svými pocity - by možná dala zabrat i paní učitelce. Mně určitě. Ale jsem pro.

1 0
možnosti
Foto

Před vykřičník a ani před otazník nepatří mezera.

Soutěživost je dobrá, bez soutěživosti bychom těžko byli tam, kde jsme. Lidská soutěživost přináší pokrok a navíc se vůbec nevylučuje se spoluprací. Někdy je vhodné soutěžit, jindy je vhodné spolupracovat případně kombinace obojího. Zajímavé je, že si lidé vykládají tyto pojmy jako neslučitelné protiklady. Lidé přece vždy spolupracovali a současně spolu i soutěžili.

Na českém školství je špatná především povinná školní docházka.

1 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.