Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také se mi zdá, že přeháníte. Ba naopak. V dnešní době není módní submisivita, ale asertivita. A obětavost, ani vůči vlastnímu dítěti, se také nenosí. (Viděla jste včerejší pořad Máte slov M. Jílkové?). Dřív se ženy dovedly obětovat a snad i manipulovat manželem, nebo příbuznými, ale dnes? Snad jen některé - a manší procento. Proto se dnes přes 50% manželství rozvádí, a o rozvod žádají většinou ženy. Dnes nejsou ženy žádné chudinky, ale někdy nedělají dobře, doplácejí na to někdy samy, ale hlavně jejich děti. I když jim to sebevědomí samozřejmě přeji, žít tak, jak  jak žili jejich pra- prababičky se v dnešní době žít nedá .  :-/R^

0 0
možnosti
Foto

Asi chápu, co jste chtěla vyjádřit.

Ale prakticky vzato, obětí sebe sama jsou dnes a denně jak ženy tak muži, zkrátka lidé, co se bojí, nechají se ovládat, nevěří si, jsou ovlivněni vším možným....

Zkuste vlít do svých slov více adresné naděje a méně obecného balastu, který nikomu nepomůže ani ho neosloví ...

0 0
možnosti
Foto

vy jste opravdu absolvovala vysokou školu???

0 0
možnosti

ach bože - v jaké společnosti, mezi jakými ženami se to pohybujete?? Že se někdo miluje z povinnosti - to snad před desítkami let - ale dneska? Nebo že si odepře krásné jablíčko - proboha proč by to dělala? (tedy pokud to není zrovna poslední jablko, se kterým počítá na dětskou svačinu - a je lepší než sušenka). Já tedy takové neznám.

Nějak jsem nepochopila, jak s tím souvisí váha školní tašky - ale normální máma si školu pro dítě vybírá - a moje vnučky chodí do takových škol, kde na I. stupni nosí v tašce většinou jen penál a pár pracovních sešitů - učebnice nechávají ve škole - a to opravdu není 1/3 jejich váhy.

Prostě mám pocit, že pláčete sice dobře, ale na špatném hrobě :-) (jak se dřív říkávalo). To, co kritizujete, není v žádném případě nějaký všeobecný problém, ale zcela okrajové chování...

3 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.