Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mohu se Vás zeptat, s jakou bankou máte ony špatné zkušenosti ? Nikde, ani v záhlaví článku jsem nenašel ten správný název banky ?!

1 1
možnosti

J28i92r90k76a 24K23o10c30h

14. 10. 2014 14:43

a proc jste si nezalozila učet přes internet za pet minut?

2 0
možnosti

J69a10n 97R71á81ž

14. 10. 2014 13:55

Průšvihem, který stojí za přezíravým postojem bank k většině klientů je, že banky nepotřebují jejich peníze. Zní to podivně, ale díky nesmyslně nízkým útokům za které se půjčují peníze na mezibankovnim trhu (díky ECB a ČNB) mají všechny banky v Česku obrovské přebytky hotovosti a tak si nepotřebují "půjčovat" od drobných střadatelů.

Z vlastní zkušenosti vím, ze banky se chovají z jistým respektem jen ke klientům, kteří využívají jejich investiční produkty, popřípadě "otáčí" velké částky pomoci jejich platebních karet.

2 0
možnosti
Foto

Díky, pane Menšíku. To jsem dosud nevěděla.

1 0
možnosti

Všechny banky počináje spořitelnou a konče komerční bankou, jejich vlastnící jsou mimo Česko. Jediná banka, která je Česká je Fio banka.

3 0
možnosti

A jedna je horší, než druhá.

2 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.