Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stačilo mi přečíst, jak vidíš na základě nějakého článku, že se někomu rozpadá vztah ... a nebylo třeba číst dál :)

1 0
možnosti
Foto

Je Vás právě teď 30, kdo nesouhlasíte s tím, že pokud se člověk nedokáže podívat na partnera jeho očima, a to doslova, nemá ve vztahu co pohledávat. Bez empatie, tedy schopnosti v každém okamžiku posoudit, jak bych se cítil já na jeho místě, ten druhý vždy trpí.Tak to totiž děláme v okamžiku zamilovanosti. Jsme jedním.

0 0
možnosti

problém je v tom, že vy ve svém článku vyžadujete, aby se muž díval na ženu jejíma očima - ovšem ani slovo o tom, že úplně totéž musí udělat i žena. Tedy že i ona musí chápat třeba ty jeho koníčky,  jeho vztah k úklidu, to, že muž prostě bývá víc uzavřený (a nenuti ho k otevřenosti jen proto, že to vy požadujete), apod.

4 0
možnosti

"Radostné partnerství." To mi úplně stačilo. :-)

A ten zbytek - příšerné kecy. R^

3 0
možnosti

Vy mluvíte o dobrých věcech,ale takto to nikdy nikomu nepředáte. Působíte jako někdo, kdo chce být osvícený( kdo by taky nechtěl;-)), ale sám tam ještě nedošel. Ostatně jako my všichni;-).

0 0
možnosti
Foto

Proč si hledat partnery, které chceme měnit? Není lepší, najít si takového, kterého měnit nechceme? 

A proč by se měl partner partnerce omlouvat za to, že ona něco cítí jinak než on? Tomu skutečně nerozumím, to by pak mohl požadovat omluvu i on od ní, a to je začarovaný kruh.

9 0
možnosti
Foto

Právě manipulujete s pravdou. Celé jste to převrátila ad absurdum. Autor článku si myslí, že má partnerku, kterou je třeba změnit.

Bez empatie, tedy schopnosti v každém okamžiku posoudit, jak bych se cítil já na místě svého partnera, ten druhý vždy trpí.Tak to totiž děláme v okamžiku zamilovanosti. Jsme jedním.

0 0
možnosti

Mně se tamten druhý článek líbil. Hlavně proto, že přesně definoval, co onen muž chce a očekává. R^

5 0
možnosti
Foto

Mně se článek líbil alespoň natolik, abych  jeho autorovi vysvětlila, že to jediné, co zde chybí, je pochopení, co znamená slovo láska, tedy schopnost vcítit se do své manželky.To, co autor předvádí, je stav oddělenosti. Proto je nespokojený a s jistotou mohu tvrdit, že s takovým postojem nezaboduje ani v žádném dalším vztahu.

Souhlasím s Vámi v tom, že muž přesně definoval svoji oddělenost. Partnerství nejsou žádné čáry. Je to prosté.

0 0
možnosti

Empatie je dobrá věc. Ale mám takovou zkušenost: lidé, kteří jsou opravdu empatičtí, o empatii moc nemluví. Lidé, kteří o empatii rádi mluví, vyžadují empatii vůči sobě. Sami však touto vlastností zpravidla moc neoplývají.

9 0
možnosti
Foto

Hm...asi bych Vás nechtěla.

8 0
možnosti

Myslím že jste ve svém článku bohužel přesně vyjádřila to, proč muži od takových žen, co mají názory jako vy, utíkají

8 0
možnosti
Foto

Možná je pro Vás takové partnerství, kde muž je jakýmsi vrchním pozorovatelem toho, co se děje, vhodné. Možná si přejete takové utrpení. Možná nic nevíte o tom, co je to partnerství. Možná musíte takovou oddělenost prožít sama, abyste pochopila. Kdo ví ? Ale Vašeho světa je mi líto.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.