Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když jsem zahlédl v televizi jmenování nových soudců,

tak jsem myslel, že je to nějaká promoce.

Myslím, že jmenování soudců by mělo následovat až po získání nějakých životních zkušeností, nikoliv v tak mladém věku.

Ani se nedivím, že president tu dívku nechtěně přehlédl.

0 0
možnosti

J50a85r87a 13R41a20n97k

21. 1. 2015 18:17

Karma, poslouchala jsem tez a pote, co ISIS unesla dva japonske zpravodaje a vyzaduje 200 milionu, je nutne, aby se veskere zeme NATO vedly stejnou imigracni politiku.

1 0
možnosti

Paní Švajcrová, Já mívám občas pocit, že toho chcete hrozně moc sdělit, ale vlastně nesdělujete vůbec nic.

0 1
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.