Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Křesťanství praktikuje přes 2 miliardy věřících. Ale ruku na srdce, copak byl Ježíš křesťanem  ? Ani Budha nebyl budhistou ! To až lidé se toho chopili, a co mohli, zatajili, aby měli své otroky. 

Zatímco vy žijete svou pravdou, ostatní zůstávají 'bohabojní', aby nebyli zatraceni. 

Jak já jsem se bála pekla ! 

Jednou v noci, bylo mi asi okolo 11 let, jsem se jednou provždy od pekla osvobodila. Něco jsem tenkrát ve škole provedla a trpěla jsem ve strachu a pláči celou noc.

K ránu jsem pochopila, jak je to náboženství nestoudné. Uvědomila jsem si Boha. Toho v sobě. A ten nemá s křesťanstvím, hlásaným církví naprosto nic společného. Tam, kde je strach, prožíváš jen peklo!

1 0
možnosti
BT

pro matičku přírodu tohle chce vzdělávat děti, zapšklé, nenávistné, ubohé

2 1
možnosti
Foto

Ale pravdivé.

Bohužel...

0 1
možnosti
MK

Vás ještě neznám :) Přidávám si vás do seznamu oblíbených komiků R^

3 0
možnosti
Foto

Blogerko, byla byste prosím tak laskava a sdělila nám všem, jak vás v posledních letech pronásleduje katolická církev /předpokládám, že nepoužijete cokoli o náhradách ukradeného majetku, tedy tzv. restitucích/.

Dále bych prosil, pokud jste v nadpisu přirovnala katolíka ke komunistovi, o laskavé sdělení, kolik lidí bylo zavražděno, umučeno, uvězněno, přesídleno či pronásledováno v posledních 100 letech v důsledku činnosti katolické církve.

Jako poslední informaci by bylo dobré sdělit čtenářům, jestli se vám po napsání článku ulevilo.

Děkuji předem.

3 1
možnosti
Foto

Nemyslím si, podle textu, že by paní chtěla diskutovat. Ale to je jen můj odhad. Malinko mi to připomíná paní blogeru Hille a jeji snad uplne první blog. To víte, my katolíci jsme zlo pro tuhle společnost ; -)

2 1
možnosti
JP

J77o25s47e42f 92P55o48t15r

21. 1. 2015 22:46

MIlá paní Švajcrová,

představte si, že asi před sto lety vzniklo jedno nové náboženství, které o sobě prohlašovalo, že je vtělením vědy, že je založeno a funguje pouze na vědě a v budoucnu přinese všem lidem nový ráj. To nové náboženství tvrdě a nekompromisně bojovalo se všemi názory okolo, až z toho bylo několik desítek milionů obětí.

Pak to náboženství dobylo i českou kotlinu  a tvrdě totalitně po čtyřicet let vymývalo  mozky zdejším obyvatelům, přičemž hlavním a rozhodujícím nepřítelem toho náboženství bylo katolictví. Při vymývání mozků se nějakými detaily nezabývalo  a stejně lehce jako popravovalo své odpůrce, používalo polopravdy, nepravdy, lži, pomluvy ...

PO sametové se změnilo vlastnictví výrobních prostředků, avšek nikoliv ideová nadstavba, takže ty polopravdy, nepravdy, lži a pomluvy zůstávají ve výbavě většiny obyvatel české kotliny, včetně vás.

5 0
možnosti
Foto

Křesťanství je ale též o vymývání mozků.

Komunistická a křesťanská ideologie si spolu nijak nezadají.

0 5
možnosti
Foto

Myslím si, že jste podstatu věci vystihla docela dobře.

Karma R^

0 2
možnosti
MP

Prosím, vraťte se radši k těm cihlám. Jestli Vás nikdo o propagaci nežádal, tak proč by jste propagovala? Katolík jako komunista, cihlička jako vidličkaRv

5 0
možnosti
Foto

Možná považujete násilí za normu. Možná, že o něm jen nevíte. Mimochodem - nepíšeme by jste, ale byste - . asi 5.třída základní školy, o čemž bohužel svědčí i Vaše poznání úlohy mocných církví. Kdybyste se laskavě mohla také zamyslet nad tím, jak přišli církve ke svým majetkům. Alespoň nějaký historický román, kdybyste si přečetla. . .

0 0
možnosti
JH

J61a84n 17H96l46e89d84í73k

21. 1. 2015 22:12

váš učitel dějepisu byl asi nemocný, nebo ho suploval okresní tajemník KSČ. Absolutní neznalost historie vás, madam, nezdobí. Až budete pomáhat třeba své tetičce zajistit hospic s obsluhou řádovými sestrami, vzpomeňte si na svůj vulgárně-komunistický výlev nenávisti.

6 1
možnosti
Foto

I37v10o 46C85i34l62i37c20h

21. 1. 2015 21:38

Islám je ideologie (ostatně plně srovnatelná s komunismem či nacismem). Ovšem dokonce ani jako agnostik z křesťanství tento pocit v žádném případě nemám. Křesťané mi totiž do života nekecají, kecají do života jenom těm, kteří o to sami zcela dobrovolně stojí a ani ty do ničeho nenutí násilím.

Anebo jsem jen nepochopil ironii?

3 0
možnosti
Foto

Křesťané Vám do života nekecají proto, že u nás nemají politickou moc. KDU-ČSL získala ve volbách nějakých 6%.

V Polsku už lidem do života kecají podstatně více.

A kdyby měli u nás křesťané moc jako kdysi komunisté, tak mám obavu, že by si jejich totalita nijak nezadala s komunistickou totalitou.

1 2
možnosti
MC

Co se týče falešného altruismu jsou to kamarádi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.