Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LT

Ani mi nemluvte:(..., obdrzeli jsme od zminene firmy fakturu za vodu za 315000! splatnost 14 dni. Jednani mizerne, vime, ze jsme ji nespotrebovali(jak asi!)...Jednate v podstate jen s info linkami... Volala jsem i na DTest, pry neni dozorovy organ a smlouvy maji takove, ze jako odberatel nemate temer zadna prava...., dodavatele si take zmenit nemuzete;)....:-(

0 0
možnosti
Foto

Tenhle režim je na tomto výrobním systému založen. Proto také kráčí k ekonomickému krachu, který prozatím tutlá mazaným okrádáním občanů. To však stačit nebude,  pokud nezmění své fungování, dluhy nikdy nesplatí !!

1 1
možnosti
Foto

Cha, 67 Kč za kubík bych bral. Tady na Semilsku to dělá něco kolem 90 Kč. Taky Veolia a VHS vedené jistým ing. Hejdukem, bývalým starostou Turnova. Kdežto Jičínsko je na tom lépe, neb si zdroje vody nechalo.

1 0
možnosti
PN

P34e60t55r 80N64ě28m20e88c

8. 6. 2015 16:46

Si nejsem jist, ale nemá Veolia "vodu" jen v pronájmu na 10 let ? Nevím, ptám se-

0 0
možnosti
JL

Proč? Protože korupce. O čem bylo 25 let demokracie? O korupci, o českém národu, egoismu česko-moravské populace. Takoví jsme byli. Poučí se další generace?

2 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.