Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S Vašimi závěry lze souhlasit, ovšem první bod bych si dovolil rozšířit o případ přesně opačný. A zejména ženy zde často dělají chybu. I v člověku, který nám na první pohled nemusí připadat krásný, lze časem najít velmi kladné vnitřní stránky a vlastnosti. Jen to chce kutat a nespěchat. Ona ta mezilidská chemie sice působí, ale ani příroda není zdaleka neomylná. Sám jsem se o tom nejednou přesvědčil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.