Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přesně to si máte myslet. Copak to nechápete. Plenky si z nabídky v obchodě vyberu sama a pokud vím, Tesco nemá jinou reklamní kampaň a jiné letáky než ty co dostáváte týdně do schránky. Nebo snad ano ? Nevím o tom.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

zkuste reagovat podle vláken, při vysokoškolském vzdělání by to nemělo být problémem.

0 0
možnosti

Trošku nerozumím, proč se tak rozčilujete. Vy Tescu ty informace poskytovat nemusíte, nemusíte tu kartu vyplňovat, dokonce tam ani nemusíte nakupovat. Takže pokud jim ty údaje dáte, jedete na vlastní triko.

Co se týká zneužití, konkrétní případ by se měl řešit soudně, o tom žádná. Byť se to asi těžko dokazuje. Tyto údaje stačí k vzetí půjčky? Nevím, neřešil jsem to, ale nejsou k tomu třeba ještě nějaké další identifikační údaje (min. rodné číslo a číslo OP?).

Osobně jsem si málem vzal Billa kartu. Když mi chlapík, nadšený, že ulovil kořist, vysvětlil, že jde vlastně o kartu kreditní, odmítl jsem. A jsem bez slevy, no, ale neřeším to.

Ty údaje firma chce patrně z marketingových důvodů, aby věděli, jakou mají skladbu zákazníků (poptávka 18 let staré ženy a 70 let staré ženy bude jiná), případně aby vám mohli zaslat cílenou nabídku (ta bude vycházet z vašich údajů, např. věku a z toho co nakupujete - příklad, koupila jste dvakrát sunar a je vám 27, asi máte dítě, šup, posíláme nabídku plenek. Ale jestli je vám 75, tak to asi bylo pro vnučku, to by ty pleny nemusely být efektivní).

0 0
možnosti
DK

Dnešek nepatří mezi mé skvělé dny. 

Nejsem schopen pochopit, jak souvisí slevové karty s policejním státem.

Musím si odpočinout.

4 1
možnosti
JH

J97i32ř52í 40H45o19l58ý

20. 4. 2014 18:15

V Americe když mi dali slevovou kartu tak nákup s ní mi přinesl úsporu třeba i 30 procent a více.

Ale tady u nás mi slevová karta zaručí jen jakési samolepky nebo možnost dostat jakési body, které mi přinesou 10 procent slevy na šmejd kterej před tím zdražili o 50 procent.

1 0
možnosti
PK

Slevy třeba v Bille bývají také velké, ale základní cena je hóóódně vysoko ...

0 1
možnosti
Foto

nějak nechápu Vaše rozhořčení.

Já slevovou kartu a podobné pitomosti odmítám a své osobní údaje zásadně podobným institucím nesděluji.

A pokud to někdo dělá, nemá to nic společného se státem a policií, ale s pitomostí našich občanů.

5 2
možnosti

Přesně tak.

Paní inženýrka (!) má za to, že takový postup řetězcům diktuje Policie ČR ? ;-D

4 1
možnosti
SS

Kdepak, trezor. Oni ty vase osobni udaje normalne PRODAJI nekolika dalsim subjektum a pekne na tom vydelaji. Jooo, sleva ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 719x
Jsem stavební inženýrka. Po revoluci jsem krátce (2 školní roky) učila na Středním odborném učilišti stavebním odborné předměty. Na tento blog jsem se přihlásila, abych mohla napsat článek na téma vzdělávání mládeže. Právě jsem si totiž přečetla blog tomasvana na vašem webu a chtěla bych se k němu také vyjádřit veřejně.